اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو خبرگان رهبری:

نگاه دقیق رهبری طمع دشمنان به ایران را ناکام گذاشته است

خبرگزاری فارس: عضو خبرگان رهبری گفت: حراست‌های دقیق و موشکافانه مقام معظم رهبری سبب شده امنیت در ایران اسلامی برقرار شود و طمع دشمنان اسلام و ایران نیز از این کشور قطع شود.

نگاه دقیق رهبری طمع دشمنان به ایران را ناکام گذاشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله علی‌اصغر معصومی، در سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه مدیران و کارکنان حراست و گزینش دانشگاه آزاد اسلامی، که ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: قرآن و عترت، دو راهنما و امانت بزرگ هستند که از سوی پیامبر اسلام در میان مسلمانان و جامعه اسلامی، امانت گذاشته شده‌اند و باید همواره به آنها تمسک کرد.

وی گفت: برگزاری این مسابقات در دهه آخر ماه رجب و در ابتدای ایام شعبانیه، فرصت بسیار مغتنمی است تا بار دیگر، انس و الفت با قرآن را افزایش دهیم و البته نعمت بالاتر این است که این مسابقات در مشهد و در جوار بارگاه نورانی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به شأن بالای زیارت امام هشتم، یادآور شد: پیامبر اکرم(ص) برای دو تن، لقب پاره‌جگر به‌ کار برده‌اند و یکی از آنها، وجود نورانی امام رضا(ع) است و پیغمبر(ص) در خصوص ایشان می‌فرمایند یکی از پاره‌های جگر من به دست دنیاطلبان و جهان‌خوران، در سرزمین خراسان به‌ شهادت می‌رسد و هر کس، او را زیارت کند، من را زیارت کرده و هر کس مرا زیارت کند، خداوند را در عرش کبریایی‌اش زیارت کرده است.

معصومی در ادامه با اشاره به ولایت حضرت امام خامنه‌ای در عصر حاضر، اظهار کرد: ایشان پشتیبان حقیقی قرآن و ادامه‌دهنده راه امام خمینی(ره) است.

وی یادآور شد: لحظه‌ای نباید در تبعیت از ولی‌فقیه زمان درنگ کنیم، زیرا این ولایت دقیقاً، ولایت نایب امام زمان است و آیت‌الله خامنه‌ای با نور الهی فقه و با یاری ملت بصیرت‌مدار ایران، این کشور را اداره می‌کنند.

مسئول نماینده ولی‌فقیه در منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: حراست‌های دقیق و موشکافانه ایشان سبب شده امنیت در ایران اسلامی برقرار شود و طمع دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران نیز از این کشور قطع شود.

عضو خبرگان رهبری در خاتمه ابراز کرد: قطره قطره خون ما، برای محافظت از ایران اسلامی است و باید با تبعیت از امام عصر، دست خیانتکاران را از این جامعه قطع کنیم و لحظه‌ای از فتنه‌های دشمن نباید غافل شویم.

در این مسابقات، 2 نفر در رشته حفظ، 37 نفر در رشته قرائت و 64 نفر در رشته ترتیل با یکدیگر رقابت می‌کنند و نفرات برتر در شب مبعث رسول اکرم(ص)، هم‌زمان با برگزاری مراسم اختتامیه در دارالهدایه حرم مطهر رضوی، معرفی می‌شوند.

دوره اول این مسابقات، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و دو دوره اخیر نیز در مشهد برگزار شده است.

لازم به ذکر است در این مراسم، علاوه بر آیت‌الله معصومی، آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولان استانی و هم‌چنین رئیس منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول