اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج اساتید استان زنجان:

جایگاه دانشگاه از دید دشمن همیشه استراتژیک بوده است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج اساتید استان زنجان با اشاره به حائز اهمیت بودن دانشگاه گفت: دشمن همواره به دانشگاه نگاه استراتژیک داشته است.

جایگاه دانشگاه از دید دشمن همیشه استراتژیک بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلال بازرگان بعد از ظهر امروز در مراسم سالگرد شهید چمران اظهار داشت: راه آغاز شده از سوی امام راحل در راستای زمینه‌سازی ظهور امام عصر بوده است.

وی با اشاره به اینکه راه انتخاب شده توسط امام خمینی(ره) توسط رهبر معظم انقلاب حفظ شده است، افزود: این مسیر توسط ایشان تعمیق و گسترش یافته است.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان زنجان اشاعه اندیشه و تفکر بسیجی را در بین امت اسلامی از راه‌های فراهم‌کردن زمینه ظهور امام عصر (عج) اعلام کرد.

وی بصیرت، شجاعت و عدم وابستگی دنیوی را از مهم‌ترین وظایف بسیج برشمرد و گفت: گسترش چنین تفکری در جامعه از دیگر عوامل زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) محسوب می‌شود.

بازرگان در بخش دیگری از سخنان خود جایگاه تولید علم را دانشگاه اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه تولید علم در واقع به منزله تولید سرمایه است از این رو دانشگاه‌ها همواره مورد توجه دشمنان بوده است.

وی بر حائز اهمیت‌بودن دانشگاه تاکید کرد و افزود: دیدگاه دشمنان به دانشگاه همواره استراتژیک بوده است.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان زنجان حضور فعالتر بسیج اساتید را در دانشگاه‌ها از ضروریات دانست و تصریح کرد: این حضور باید در راستای آرمان‌های امام راحل و رهبری باشد.

وی به گسترش فضای تفکر بسیجی در دانشگاه‌های سطح کشور اشاره و اضافه کرد: به‌حمد الله فضای کشور شاهد رشد تفکر بسیج در بین اساتید دانشگاهی است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول