اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

توطئه‌های دشمنان برای کم‌کردن نورانیت ائمه محکوم به شکست است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: طراحی‌ها، توطئه‌ها و انفجارهای زیادی با هدف کم کردن نورانیت ائمه اطهار صورت می‎گیرد اما با لطف پروردگار این کار شدنی نبوده و تمام برنامه‌های آنها محکوم به شکست است.

توطئه‌های دشمنان برای کم‌کردن نورانیت ائمه محکوم به شکست است

‌به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش خود و مومنان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: پیروان ائمه اطهار غنی‌ترین و ثروتمندترین انسان‎های روی زمین و زیر آسمان کبود هستند.

وی افزود: این گفتار در حد یک شعار نیست که در روایات اهل تسنن و تشیع هم دیده می‎شود و ما باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.

امام جمعه شهرکرد به سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) اشاره کرد و گفت: طراحی‌ها، توطئه‌ها و انفجارهای زیادی در شهر کاظمین با هدف کم کردن نورانیت ائمه اطهار صورت می‎گیرد اما با لطف پروردگار این کار شدنی نیست و تمام برنامه‌های آنها خنثی می‌شود.

وی به بیست و هشتم خردادماه آغاز هفته جهاد اشاره و تاکید کرد: ما باید در همه امور زندگی خود با روحیه جهادگری کار بکنیم چراکه با ترویج روحیه جهادگری می‎توان پله‌های ترقی و پیشرفت را با سرعت طی کرد.

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خشکسالی و کم‌شدن منابع آبی، صرفه‌جویی در مصرف آب را یک ضرورت و تکلیف همگانی دانست و خاطرنشان کرد: صرفه‌جویی و عدم اسراف در مصرف آن هم یک تکلیف و هم یک ضرورت است و همه ما باید در صرفه‌جویی این نعمت بزرگ الهی کوشا باشیم.

نکونام در ادامه به اقدام سربازان گمنام امام زمان در دستگیری قاتلان سه نفر از دانشمندان هسته‌ای کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: دستگیری عوامل ترور شهیدان هسته‎ای خبر بسیار خوب و خوشحال‌کننده‌ای برای ملت ایران است که ماهیت دشمنان این انقلاب و نظام اسلامی را برای ملت آشکارتر می‌کند.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند نفاق و ترور از اول انقلاب تاکنون بوده ولی مردم شریف ایران همیشه دنباله‌رو راه شهیدان خود بوده و خواهند بود و هیچ چیز آنها را از ادامه حرکت در مسیر انقلاب باز نخواهد داشت.

امام جمعه شهرکرد به تشییع پیکر شهید گمنام در این استان در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) اشاره کرد و گفت: فردا روزی مهم در تاریخ استان چهارمحال و بختیاری است و مردم شهیدپرور این استان میزبان دو گل از گلستان شهیدان هستند.

وی نکوداشت یاد و خاطره شهدا را یک وظیفه و تکلیف برای همه ملت عنوان کرد و افزود: از همه مردم استان تقاضا می‌شود که فردا در مراسم تشییع این دو شهید گمنام دفاع مقدس همچون گذشته و دیگر صحنه‌ها حضوری پرشور داشته باشند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصطفی چمران و تشریح شجاعت، دلاوری و دانش آن شهید عالم و دانشمند در دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: شهید مصطفی چمران الگوی ایمان و ایثار برای اقشار مختلف ملت است.

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول