اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

دشمنان ایران از سایه سپاه هم هراسان هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه دشمنان در سطح جهان از سایه سپاه هم هراسان هستند اظهار کرد: نباید به‌گونه‌ای سخن گفت که به نفع دشمن و به ضرر نظام تمام شود.

دشمنان ایران از سایه سپاه هم هراسان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جمع فرماندهان، مدیران و پاسداران سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) اظهار کرد: امروز دنیا به واسطه حضور مقتدرانه، از سایه سپاه هم می‌ترسد و همواره به دنبال سوژه‌یابی علیه این نهاد مقدس هستند.

وی با بیان اینکه نباید از کاه کوه ساخت اظهار داشت: خدماتی که نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه و بسیج در حفظ نظام و انقلاب اسلامی در طول تاریخ انقلاب انجام داده‌اند، قابل تقدیر است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید قدردان کسانی بود که منشأ آرامش و امنیت در کشور هستند و همواره تلاش کرده‌اند که این نظام و انقلاب حفظ شود.

وی با اشاره به توطئه‌های بعضی از عناصر غرب‌گرا در دوران اصلاحات اظهار داشت: کسانی که در آن دوران با قلم و زبانشان علیه ارزش‌های انقلاب و نهادهایی انقلابی همچون سپاه و بسیج مطلب می‌نوشتند و سخنرانی می‌کردند، به واسطه هوشیاری مردم امروز منزوی شده و دیگر جایگاهی در نزد مردم ندارند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان ما در سطح جهان از سایه سپاه هم هراسان هستند اظهار داشت: نباید به‌گونه‌ای سخن گفت که به نفع دشمن و به ضرر نظام تمام شود.

آشتیانی با اشاره به شکل‌گیری مجلس نهم اظهار داشت: آیا انشقاق ایجاد کردن در اصولگرایان بصیرت است؟ شقه کردن اصولگرایی صحیح نبود.

وی با تبیین خط و مشی سیاسی امام کاظم (ع) در مقابله با دشمنان اظهار داشت: امام راحل خط و مشی پیامبر اکرم(ص) و اجداد طاهرینش را به درستی در تحقق نظام اسلامی اجرا و دل‌ها را شیفته خود کرد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و الگویی برای ملت‌های به خواب رفته ارائه کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول