اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم در گفت‏وگو با فارس:

سپاه‏هراسی توطئه شوم دشمنان انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سپاه استان سمنان گفت: پشتیانی و همراهی سپاه و بسیج از ولایت‌فقیه مایه ترس و دلهره دشمنان داخلی و خارجی شده، در نتیجه یکی از توطئه‏های آنها در این راه، سپاه‏هراسی است.

سپاه‏هراسی توطئه شوم دشمنان انقلاب است

سردار علی استادحسینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان به مناسبت هفته پاسدار افزود: دشمنان پس از پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس، تلاش‏های گسترده و توطئه‏های مختلفی برای ایجاد آشوب و تفرقه میان مردم انجام داد‏ند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سپاه استان سمنان تصریح کرد: با این حال، دشمنان ملت هر بار به دلیل هوشیاری و بصیرت مردم و تلاش‏های بی‏دریغ پاسداران و بسیجیان در دفاع از انقلاب، با شکست مواجه شده‏اند.

استادحسینی با بیان اینکه روز سوم شعبان میلاد با سعادت امام حسین(ع) است، افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) در وصف امام حسین(ع) فرمودند که «حسین کشتی نجات و چراغ هدایت است» و امام خمینی(ره) این روز را به عنوان روز پاسدار انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: این انتخاب صورت گرفت، چون پاسداران همان کشتی نجات و چراغ هدایت را انتخاب کرده‌اند و برای رسیدن به ساحل نجات،‌ در پاسداری از انقلاب و نظام الگوی خود را حسین بن علی(ع) قرار داده‏اند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) در واقعه خونین کربلا فرمود «پسر حرام‏زاده مرا بین دو انتخاب قرار داده است: یکی جنگ و خون‏ریزی و دیگری سازش و ذلت، و هیهات من الذله» و پاسداران که خون حسین(ع) در رگ‏های آنها جاری است، با همین شعار آمدند و گفتند که اگر قرار است دین و انقلاب نباشد، پس ای شمشیرها بیایید و ما را دربر گیرید.

استادحسینی افزود: پاسداران همان راهی را ادامه می‏دهند که امام حسین(ع) آن را نشان داده است و تا سپردن این پرچم به صاحب اصلی‏اش، در همین راه ثابت قدم خواهند ماند.

وی اظهار داشت: سپاه در برهه‏ای که جنگ، جنگ سخت بود و در هشت سال دفاع مقدس مردانه پای کار آمده و در برهه‏ای که جنگ نیمه سخت بود، مانند فتنه 88 باز هم سپاه در صحنه بود و خواهد ماند و اکنون نیز در جنگ نرم، هر جا که احساس شود خطری انقلاب را تهدید می‏کند، سپاه از نظام دفاع می‏کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سپاه استان سمنان روزشمار هفته پاسدار را «سپاه، توانمندی‏ها و دستاوردها»، «سپاه، بصیرت و آینده‏نگری»، «سپاه، تحول و تعالی و انعطاف‏پذیری در حمایت از کار، تولید و سرمایه ملی»، «سپاه، ایثار و شهادت و دفاع»، «سپاه و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی»، «سپاه، تبعیت و ولایت‏پذیری» و «سپاه، قرآن و شایستگی پاسداری» عنوان کرد.

استادحسینی تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته و روز پاسدار و میلاد امام حسین(ع)، بیش از 43 عنوان برنامه در سطح استان سمنان اجرا می‏شود.

وی بیان داشت: مراسم شبی با خاطره و شبی با شهدا، کوه‏نوردی، جشن میلاد، فضاسازی معنوی و تبلیغی در سطح شهرها و روستاها، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، ‌تقدیر از 60 پاسدار نمونه، برگزاری مسابقات دو و میدانی و تیراندازی و برنامه ویژه خانواده‏ها از جمله مهم‏ترین برنامه‏های این هفته است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سپاه استان سمنان اضافه کرد: به همین مناسبت در روز سوم شعبان، رالی خانواده‏های پاسدار هم‏زمان با میلاد امام حسین(ع) در شاهرود به همت تربیت‌بدنی سپاه شاهرود و با همکاری روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهرستان شاهرود از حرم شهدای گمنام تا امام‌زاده سراوین قطری برگزار می‏شود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول