اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای سیاست‌گذاری هیئت و کانون خادم‌الرضا (ع) خبر داد

دشمنان مهدویت در برابر موج مهدی‌باوری مغلوب شده‌اند

خبرگزاری فارس: مسئول شورای سیاست‌گذاری هیئت و کانون خادم‌الرضا (ع) با اشاره به هجمه‌های فراوان در زمینه مهدویت گفت: دشمنان فرهنگ مهدویت در برابر موج فعالیت‌های مهدوی در سراسر جهان مغلوب شده‌اند.

دشمنان مهدویت در برابر موج مهدی‌باوری مغلوب شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت پیمان ظهر امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه مهدویت اظهار کرد: دهه مهدویت از هشت سال پیش پایه‌گذاری شد و اکنون در همه جهان به بار نشسته و به منظور ترویج فرهنگ مهدویت و تبیین فلسفه انتظار توسعه پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز در اثر این نگرش شاهد فعالیت پنج ستاد بزرگ در قم بوده که شعاع فعالیت‌های آنها به سراسر کشور و جهان می‌رسد.

مسئول شورای سیاست‌گذاری هیئت و کانون خادم‌الرضا (ع) با اشاره به ستادهای فعال در دهه مهدویت گفت: ستادهای جشنواره آینده روشن، طلیعه ظهور، دکترین مهدویت، جشن‌های مسجد جمکران و ستاد مردمی جشن‌های دهه مهدویت برنامه‌های علمی، فرهنگی، تبلیغی و ترویجی را در این دهه برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل این ستادها گفت: این امر سبب شده جشن‌های نیمه شعبان که تنها در حد شادی، سرور و ابراز احساسات و عواطف شیعیان و دوستداران امام زمان (عج) در دو روز برگزار می‌شد، امروز به یک دهه فعالیت برنامه‌ریزی شده علمی و فرهنگی تبدیل شده است.

پیمان خاطر نشان کرد: امروز با گسترش جشن‌ها و حفظ فضای شادی و سرور به سوی عمق‌بخشی و غنی‌سازی جشن‌ها حرکت شده و در طول این دهه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگ برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اندیشمندان و اهل علم در برنامه‌های این دهه به سئوالات و شبهات پیرامون انتظار و مهدویت پاسخ می‌دهند.

مسئول شورای سیاست‌گذاری هیئت و کانون خادم‌الرضا (ع) با اشاره به هجمه‌های فراوان در زمینه مهدویت گفت: تخریب فرهنگ مهدویت و انتظار و مبارزه با منجی باوری یکی از مهم‌ترین حمله‌های دشمنان دین محسوب می‌شود ولی آنها در برابر موج فعالیت‌های مهدوی در سراسر جهان مغلوب شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: جشن‌های نیمه شعبان در کشورهای اروپایی، آسیایی و خاورمیانه با تأسی از جشن‌های ایران و قم برگزار می‌شود.

* برگزاری طرح اوقات فراغت «تابستان خوب من»

پیمان از برگزاری هفتمین دوره طرح اوقات فراغت هیئت و کانون خادم‌الرضا خبر داد و افزود: این جشنواره از ابتدای تیر با عنوان جشنواره تابستان خوب من برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به سابقه موفق هیئت و کانون خادم‌الرضا در برگزاری جشنواره اوقات فراغت به عنوان مرکز برتر در بحث اوقات فراغت انتخاب شد.

مسئول شورای سیاست‌گذاری هیئت و کانون خادم‌الرضا (ع) عنوان کرد: به طور میانگین 25 هزار نفر در سال‌های گذشته در این طرح شرکت کردند و پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به گستردگی و تنوع در برنامه‌ها بتوانیم با رشد 30 درصدی مواجه شده و 30 هزار نفر در سطح استان زیر پوشش برنامه‌ها قرار گیرند.

وی یادآور شد: بخشی از فعالیت‌های این جشنواره مانند مسابقات و وبلاگ‌نویسی فرا استانی بوده و از این ظرفیت برخوردار است که به عنوان الگو به مراکز اوقات فراغت کشور معرفی شود.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول