اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار قره‏باغی:

دشمن در سراشیبی سقوط قرار گرفته است/ استراحت در جنگ نرم معنایی ندارد

خبرگزاری فارس: کارشناس‏ارشد مسائل سیاسی و امنیتی سپاه پاسداران گفت: امروز دشمن در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و در جنگ بین حق و باطل، استراحت معنا پیدا نمی‏کند.

دشمن در سراشیبی سقوط قرار گرفته است/ استراحت در جنگ نرم معنایی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار ناصر قره‏باغی صبح امروز در نشست فرهنگی و سیاسی در شاهرود اظهار داشت: امروز دشمن بیش از هر زمان دیگر به اهمیت ولایت‌فقیه پی برده است.

وی گفت: دشمن تمام توجه خود را به این امر معطوف کرده است، چنان که شیطان بزرگ آمریکا، رهبری را یک ابر حریف برای خود می‏داند و بارها و بارها گفته است که یک سخنرانی رهبر ایران، تلاش چند ساله ما را بر باد می‏دهد.

کارشناس‏ارشد مسائل سیاسی و امنیتی سپاه پاسداران با اشاره به نظرسنجی‏های انجام شده در کشور و سطح جهان در خصوص میزان محبوبیت امام خامنه‏ای عنوان کرد: نظرسنجی‏هایی که ما انجام می‏دهیم و هر ساله به ‏روز می‏شود، نشان از محبوبیت روزافزون حضرت آیت‏الله العظمی خامنه‏ای در جامعه داخل و خارج دارد.

وی تصریح کرد: این مسئله را مؤسسات معتبر بین‏المللی نیز تأیید کرده‏اند و این نشان‏ دهنده قدرت کلام و مدیریت ایشان در بین مردم است.

قره‏باغی به یکی از مهم‏ترین ویژگی‏های شهدا اشاره کرد و گفت: بارزترین ویژگی شهدا، اخلاص آنها بود که رمز پیروزی آنها محسوب می‏شود، چرا که همه کار آنها برای رضای خدا و برای او بود و فقط کار را برای خداوند و خشنودی حضرت حق انجام می‏دادند.

وی افزود: مجاهدت، دیگر ویژگی شهدا بود که آنها را به مقام قرب الهی رساند و همه کارهای آنها برای خدمت به جامعه بود و در مقابل، هیچ چشم‏داشت مادی و معنوی نداشتند.

کارشناس‏ارشد مسائل سیاسی و امنیتی سپاه پاسداران اظهار داشت: از ویژگی‏های دیگر شهدا می‏توان به توکل، استقامت، زهد و تقوا و کارآمدی آنها اشاره کرد و باید بدانیم که شهیدان ما، دارای همه این شرایط بودند تا ایران توانست در مقابل دنیا ایستاده و پیروز شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در سراشیبی سقوط قرار گرفته است، افزود: دشمن خود هم می‏داند که شکست می‌خورد، اما تا آخر مقاومت می‏کند تا از روزنه‏ای بتواند کاری انجام دهد اما دیگر دیر شده و تلاش‏های آنها بی‏ثمر بوده و با توجه به سخنان امام خامنه‏ای، اخبار خوب در راه است.

قره‏باغی با اشاره به اینکه کلمه "فتن" از سه کلمه فساد، تفرقه و ناکارآمدی تشکیل شده است، افزود: دشمنان به دنبال این سه کلمه هستند و تلاش می‏کنند با استفاده از این سه ابزار به نظام اسلامی خدشه وارد کنند.

کارشناس‏ارشد مسائل سیاسی و امنیتی سپاه پاسداران افزود: اما رهبر فرزانه انقلاب با استراتژی پاک، به مقابله با آنها برخاسته و این استراتژی متشکل از سه کلمه پاک بودن نظام در همه زمینه‏ها، اتحاد و کارآمدی است که همان جمله معروف "ما می‏توانیم" محسوب می‏شود.

وی گفت: در جنگ بین حق و باطل، استراحت معنا پیدا نمی‏کند و همه باید آماده و در میدان باشند و به شرط ماندن بر سر پیمان، پیروزی بزرگ نزدیک است.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول