اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان قدس تأکید کرد

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مقابله با هجمه‌های دشمنان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان قدس بر اجرای برنامه‌های فرهنگی به منظور مقابله با هجمه‌های اعتقادی و اخلاقی دشمنان تأکید کرد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مقابله با هجمه‌های دشمنان

نبی‌الله کشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قدس اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا این نوع هجمه‌ها از سوی دشمنان را خنثی کرده و جوانان را به سمت فرهنگ دینی و اخلاقی خود سوق دهیم.

کشانی در ادامه سخنان خود به اجرای طرح نشاط و تعالی به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان این شهرستان اشاره کرد و افزود: سپاه ناحیه شهرستان قدس از طرح‌های مختلف طرح نشاط و تعالی در این شهرستان برگزار می‌کند.

این مسئول ادامه داد: در این راستا تمام دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی که متولی امور فرهنگی بوده و به نوعی درگیر پرکردن اوقات فراغت جوانان هستند هر ساله با فرا رسیدن فصل تابستان با اجرای برنامه‌های مختلف در این راستا تلاش می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان قدس ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سابقه‌ای در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان دارد هر ساله برنامه‌های متنوعی را در این ایام اجرا می‌کند.

کشانی تصریح کرد: امروز تهدیدی که جامعه ما را از همه جوانب و به ویژه جنبه اجتماعی تهدید می‌کند، هدفش جوانان و نوجوانان است و آنها به دنبال بی‌انگیزه کردن جوانان به مسائل دینی و بی‌‌توجهی به جامعه اسلامی و ارزش‌های اسلامی هستند.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس تلاشمان برای جلوگیری از نفوذ دشمن برای ورود به خاک و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی بود و امروز در مقابل هجمه اعتقادی، فکری و اخلاقی باید دفاع کرد و از افکار، اندیشه‌ها و آرمان‌ها حراست کرد که این کار بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه ناحیه قدس با بیان اینکه ما با بهره‌گیری از امکانات موجود برنامه‌هایی را در این زمینه تدارک دیده‌ایم، متذکر شد: مهم‌ترین هدف اجرای برنامه‌های اوقات فراغت سالم سازی محیط جامعه از ناهنجاری‌های ناشی از بیکاری و سرگردانی جوانان است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: این طرح از اول تیر آغاز و به مدت دو ماه در پایگاه‌های مقاومت شهرستان به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول