اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان:

شورای نگهبان راه را برای توطئه دشمنان سد کرده است

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: شورای نگهبان در انتخابات طی 33 سال گذشته حافظ آرای مردم بوده و راه را برای توطئه و هیاهوی دشمن سد کند.

شورای نگهبان راه را برای توطئه دشمنان سد کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، رضا توکلی ظهر امروز در نشست فصلی ناظران، سر ناظران و اعضای هیئت نظارت این شهرستان با اشاره به نقش و جایگاه قانون اساسی اظهار داشت: شورای نگهبان حافظ اسلامیت و جمهوریت نظام است که به لطف خداوند این نهاد تأثیرگذار از ابتدای فعالیت خود توانسته این دو وظیفه مهم را به خوبی انجام دهد.

وی تصریح کرد: شورای نگهبان در انتخابات طی 33 سال گذشته حافظ آرای مردم بوده و توانسته از آرای مردم به خوبی صیانت کند و انتخاباتی در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار و راه را برای توطئه و هیاهوی دشمن سد کند.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان کوهبنان گزارشی از عملکرد ناظران شورای نگهبان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارائه کرد و گفت: هدف تمام دست‌اندرکاران انتخابات برگزاری انتخابات سالم و باشکوه بود که این موضوع در حوزه انتخابیه شهرستان کوهبنان محقق شد.

وی بیان کرد: با توجه به توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه حساسیت این دوره از انتخابات با توجه به ترفندهای دشمنان ایران اسلامی برای مخدوش کردن انتخابات با برنامه‌ریزی مدون و حساب شده سه دوره آموزشی برای اعضای نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در کوهبنان برگزار کردیم.

توکلی بیان کرد: در روز انتخابات در شهرستان کوهبنان 22 شعبه کار اخذ رأی مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان را عهده‌دار بودند که به منظور هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات سه سرناظر و 22 ناظر مسئول با جدیت انجام وظیفه کردند و برای هر شعبه اخذ رأی سه تا چهار نیروی ناظر استفاده شد.

وی تصریح کرد: این افراد تا آخرین لحظه‌های برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی حضوری فعال داشتند و با تمام توان بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کردند.

سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان در شهرستان کوهبنان گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و به منظور انسجام و تعامل بیشتر نخستین همایش فصلی برای اعضای هیئت نظارت و بازرسی انتخابات در مرکز شهرستان برگزار شده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول