اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی:

دشمنان می‌خواهند قبح ارزش‌های اخلاقی را بشکنند

خبرگزاری فارس: قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: دشمنان می‌خواهند قبح ارزش‌های اخلاقی را در جامعه از بین ببرند و طرح معرفت می‌تواند سد محکمی در برابر این توطئه‌ها باشد.

دشمنان می‌خواهند قبح ارزش‌های اخلاقی را بشکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری طرح معرفت ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره طرح معرفت که در سالن همایش‌های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه دورانی که ما در آن زندگی می‌کنیم از چندین نظر دارای اهمیت است اظهار کرد: تهدیدهایی که امروز جهان اسلام و تشیع را مورد هجمه قرار داده بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به نقش روحانیت و مباحث دینی در جهان اسلام پی برده و در این راستا تمام تیرهای خود را به این سمت نشانه گرفته است تصریح کرد: زمانی که انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد، دشمن تصور کرد که یک تغییر رژیم رخ داده و بعد از گذشت مدتی می‌تواند دوباره منافع خود در ایران را به‌ دست آورد.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اضافه کرد: امروز دورانی است که دشمنان احساس یأس و شکست از تمام توطئه‌های خود را دارند و به عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران پی برده‌اند، امروز دشمن می‌داند که تا زمانی که نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی پا برجاست، تمام توطئه‌های آنها نقش بر آب می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن بیشترین سرمایه‌گذاری را انجام داده است تا مباحث بنیادین اعتقادی و معرفتی را در جمهوری اسلامی تضعیف کند خاطر نشان کرد: دشمن می‌داند که اگر بتواند مباحث اعتقادی و معرفتی را در کشور از بین ببرد، نظام به‌ دست افرادی در داخل خودش منقرض می‌شود.

رجبی با بیان اینکه دشمن در حوزه ترویج فساد اخلاقی در جامعه تلاش گسترده‌ای انجام می‌دهد گفت: آنها می‌خواهند قبح ارزش‌های اخلاقی را در جامعه از بین ببرند و طرح معرفت یکی از طرح‌هایی است که می‌تواند سد محکمی در برابر این توطئه‌ها باشد.

وی گفت: در طرح معرفت اساتید و اعضای هیئت علمی با بنیادی‌ترین مسائل از ابتدا تا نقطه نهایی که جمهوری اسلامی و حکومت اسلامی که مبتنی بر اصل ولایت فقیه استوار است آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول