اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان تأکید کرد

تأثیر پخش جمع‌خوانی قرآن بر تبلیغات ضد دینی دشمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: برگزاری و پخش باشکوه مراسم جمع‌خوانی قرآن با برکات معنوی فراوان نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌ها و تبلیغات ضد دینی دشمنان دارد.

تأثیر پخش جمع‌خوانی قرآن بر تبلیغات ضد دینی دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، حجت‌الاسلام سید جواد موسوی در نشست هماهنگی جمع‌خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار داشت: جمع‌خوانی قرآن کریم آثار و برکات فراوانی دارد.

وی افزود: برگزاری و پخش باشکوه این مراسم علاوه بر برکات معنوی فراوان نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌ها و تبلیغات ضد دینی دشمنان دارد.

موسوی بر مشارکت جدی همه مسئولان، تقسیم کار، همدلی و همکاری برای برگزاری این مراسم تأکید کرد و بیان داشت: امسال برای برگزاری با شکوه و پخش این مراسم از شبکه‌های ملی و استانی برنامه‌ریزی شده است.

جواد کمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در این نشست با تشکر از مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای کرمان در برگزاری و انعکاس مراسم سال گذشته جمع‌خوانی قرآن کریم گفت: امسال باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای برگزاری هر چه با شکوه این مراسم استفاده شود.

احمد سعیدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در سخنانی با اشاره به تأثیر بسیار زیاد مراسم جمع‌خوانی قرآن بر ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی در زندگی مردم، بر حمایت این اداره کل در برگزاری این مراسم تأکید کرد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول