اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

اجرای سند تحول بنیادین، نظام آموزشی را به تعالی می‌رساند

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: همکاری مجموعه آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین، نظام آموزشی را به اعتلا می‌رساند.

اجرای سند تحول بنیادین، نظام آموزشی را به تعالی می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کرم‌رضا پیریایی ظهر امروز در کارگاه آموزشی تحول بنیادین آموزش و پرورش در همدان اظهار داشت: سال 91 از حیث اهمیت کار برای آموزش و پرورش به مانند لیلةالقدر است و به فرموده مقام معظم رهبری اجرایی کردن این سند مهم‌ترین کار آموزش و پرورش است.

وی افزود: دولت دهم بستر ویژه‌ای است چرا که در آن آموزش و پرورش اقدامات ارزشمندی را به نتیجه رساند که به بلوغ کارهایی می‌رسیم تا آنها را به پختگی برسانیم.

استاندار همدان تصریح کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با تبعیت از قاعده کلی نظام جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده و این سند کارش این است تا به اهداف متعالی ایران اسلامی برسد.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم هر کاری را در جامعه تقویت کنیم ابتدا باید آن کار را در آموزش و پرورش شروع کنیم و بعد به مجموعه‌های دانشگاهی و تجربی کشور تحویل بدهیم و این در سند تحول نظام 3-3-6 بسیار مهم است.

پیریایی افزود: در مرحله اجرا باید تمام فرهنگیان و افراد دخیل در این سند تلاش کنند تا رشد و اعتلای نظام آموزشی را شاهد و ناظر باشیم.

وی در پایان سخنانش گفت: در اجرای این سند تمام افراد از مسئولان تا فرهنگیان و خانواده‌ها باید باهم همکاری کنند تا این امر را به خوبی به نتیجه برسانند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول