اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌بید تاکید کرد

مشارکت خیران در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌بید گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نویدبخش فعالیت‌های گسترده در کشور است که با بودجه و اعتبارات دولتی جوابگو نبوده و مشارکت بیشتر خیران را می‌طلبد.

مشارکت خیران در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌بید، داوود ایوبی بعد از ظهر امروز در حاشیه چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان خرم‌بید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درون‌کاوی نونهالان و کودکان امروزی گویای تعریف چشم‌انداز وسیعی از پایداری آرمان‌های یک انقلاب بزرگ است که بزرگ‌ترین انقلاب ارزشی مردمی در تاریخ را به وجود آورد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خرم‌بید اضافه کرد: تضمین پایداری انقلاب بزرگ اسلامی بسته به توجه به آینده‌سازان و نونهالانی است که امروز یا در سنین کودکی هستند یا مراحل نخستین تحصیلات خود را طی می‌کنند.

ایوبی گفت: در دیدگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی نگرشی مبنی بر نظامی‌گری و ... وجود نداشت آنچنان که روی سخنان ایشان بیش از سیاسیون خطاب به توده‌های مردمی بوده است و ایشان تمام موفقیت‌ها را مدیون مشارکت مردم می‌دانند.

وی ادامه داد: در این که آینده هر اجتماعی را نسل پس از آن رقم می‌زند، نه شکی وجود دارد و نه نیاز به بحث است اما برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی از ظرفیت بزرگ خیران در تمام زمان‌ها و مکان‌ها یک ضرورت بوده و هست.

رئیس شورای ادرای شهرستان خرم‌بید با تاکید بر اهمیت ساخت فضاهای آموزشی متناسب با زمان و تجهیزات مربوطه ابراز داشت: توسعه فضای آموزشی نکته‌ای کلیدی برای روشن نگه‌داشتن همیشگی جریان آموزش و پرورش و تامین منابع مالی بوده که برآمده از دغدغه و حس تکلیف نسبت به این امر مهم است.

ایوبی در ادامه گفت: در دولت‌های نهم و دهم 19 پروژه آموزشی با 106 کلاس درس با زیربنای 13 هزار و 500 متر مربع با اعتبار43 هزار و 844 میلیارد ریال در شهرستان خرم‌بید اجرا شده و هم‌اکنون نیز سه پروژه با 18 کلاس درس با زیر بنای 3 هزار و 807 مترمربع با اعتبار 153 هزار و 342 میلیارد ریال در حال اجرا است.

به گزارش فارس، در این جشنواره چندین برنامه فرهنگی اجرا و از خیران مدرسه‌ساز این شهرستان تجلیل شد.

شهرستان خرم‌بید در شمال استان فارس واقع شده و صفاشهر مرکز آن در فاصله 187 کیلومتری شیراز است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول