اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کرمان:

اجرای سند تحول بنیادین بیانگر اهمیت مقطع ابتدایی است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اجرای برنامه‌های سند تحول بنیادین بیانگر اهمیت مقطع ابتدایی در دوره تحصیلی فرزندان ما است.

اجرای سند تحول بنیادین بیانگر اهمیت مقطع ابتدایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، رضوان ابراهیمی بعد از ظهر امروز در نشست مدیران مدارس ابتدایی شهرستان جیرفت با تبریک فرارسیدن ماه رجب اظهار داشت: ماه رجب ماه مغفرت و آمرزش گناهان است و طاعت در این ماه اجر عظیم دارد و کسب آمادگی برای ضیافت الهی در ماه رمضان است.

وی خطاب به مدیران مدارس ابتدایی افزود: شما باید قدر خود را بدانید هنرمندان اصلی در دستگاه تعلیم و تربیت معلمان دوره ابتدایی هستند.

ابراهیمی تصریح کرد: تمامی اعمالی که در زندگی از یک فرد در جامعه بروز پیدا می‌کند نشات گرفته از نوع تربیت شما در دوره ابتدایی است.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) به کودکان احترام می‌گذاشتند و درباره خود بیان داشتند که من برای معلمی مبعوث شدم و شما هم لباس این پیامبر را بر تن کردید، شما مقدس هستید و نظری که پیامبر (ص) به شما معلمان دارد به هیچ قشری ندارد، قدر این نعمت را بدانید.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ما در دوره ابتدایی انسان‌هایی را آموزش می‌دهیم که پاک هستند و هنوز آلوده به گناه نیستند.

ابراهیمی ابراز داشت: بچه‌ها پاک هستند و ما توصیه به زندگی با پاکان شده‌ایم بنابراین بودن شما با این بچه‌های پاک و معصوم زندگی شما بیمه می‌شود.

وی با بیان این مطلب که تحول بنیادین مطالبه مقام معظم رهبری بود، بیان داشت: این سند طی سه سال و با همت بیش از 500 دکتری دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه نوشته شده است و تک‌تک کلمات سند کارشناسی شده است.

ابراهیمی اظهار داشت: رویکرد این سند با هدف غایی تعلیم و تربیت که رسیدن به حیات طیبه است نوشته شده است و از اولیا و مربیان می‌خواهیم که مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت را به این سو هدایت کنند.

وی افزود: سند تحول بنیادین راهکار به ما ارائه می‌دهد که کجا هستیم و به کجا می‌خواهیم برویم و همه امکانات، فضای آموزشی و تجهیزات در این سند دیده شده است.

ابراهیمی بیان داشت: اجرای برنامه‌های سند تحول بنیادین بیانگر اهمیت مقطع ابتدایی در دوره تحصیلی فرزندان ما است.

وی تصریح کرد: تابستان سال جاری باید در مجموعه ابتدایی کار بزرگی انجام شود و نیروها، تجهیزات و فضاهای آموزشی باید ساماندهی شود.

انتهای پیام/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول