اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

8 هزار نفر از والدین دانش‌آموزان با سند تحول بنیادین آشنا شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: هشت هزار نفر از اولیا در این استان با شرکت در دوره آموزشی توجیهی سند تحول بنیادین با این سند آشنا شدند.

8 هزار نفر از والدین دانش‌آموزان با سند تحول بنیادین آشنا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش خراسان‌شمالی ،محمد وحیدی در بیست و سومین نشست شورای انجمن اولیا و مربیان خراسان‌شمالی گفت: این اداره کل برای اجرای ساختار 3-3-6 در سال تحصیلی 91-90 آمادگی کامل دارد.

وی افزود: اقدامات مهمی برای اجرای ساختار این سند صورت گرفته است که از آن جمله برگزاری دوره‌های آموزشی توجیهی تبیین سند تحول ساختار 3-3-6 برای اولیا دانش آموزان در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان است که در مجموع برای بیش از هشت هزار نفر از اولیا دانش‌آموزان این دوره‌های آموزشی در قالب کلاس‌های آموزش خانواده برگزار شده است.

مدیر گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی هم در این نشست آموزشی گفت: برگزاری پنجمین جشنواره تجارب انجمن اولیا و مربیان در پایان خرداد در شهرستان شیروان و ارزیابی از عملکرد انجمن‌های زیر پوشش مجتمع‌ها با همکاری مرکز مجتمع از جمله مصوبات این نشست بود.

علی صحرانورد همچنین از دیگر مصوبات این نشست را تقدیر استانی تعدادی از طرح‌های جشنواره علاوه بر سهمیه‌ی تقدیر وزارتی، بازدید برون استانی تعداد 20 نفر از کارشناسان انجمن و نمایندگان شورای انجمن شهرستان‌ها و مناطق از استان مازندران عنوان کرد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول