اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

اجرای سند تحول بنیادین مهم‌ترین رویداد نظام آموزشی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را از مهم‌ترین رویدادهای نظام آموزشی دانست.

اجرای سند تحول بنیادین مهم‌ترین رویداد نظام آموزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سیف‌الله کریم‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان اظهار داشت:  تحول در آموزش و پرورش نیازمند نقشه راه است که این نقشه راه در سند تحول و بر اساس اصول و شیوه علمی مبتنی بر تحقیقات و پژوهش تهیه شده است.

وی با بیان اینکه با اجرایی شدن اهداف این سند تحولات گسترده در نظام تعلیم و تربیت رخ خواهد داد تصریح کرد: سند تحول بنیادین قانون اساسی و ملاک کار در وزارت آموزش و پرورش است که آثار و برکات خوبی به همراه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های این سند خاطر نشان ساخت: در این سند هوشمندسازی و اجرای نظام جدید شش، سه، سه، مورد توجه قرار گرفته که بسترهای لازم برای اجرای این دو اصل مهم در استان فراهم شده است.

کریم‌زاده با تاکید بر اینکه همه معلمان باید برای اجرایی شدن هر چه بهتر سند تحول بنیادین تلاش مضاعف کنند بیان داشت: امید می‌رود با همکاری هر چه بهتر مسئولان در تحقق این سند شاهد تحول عظیم در سطح آموزش و پرورش باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در ادامه از آماده‌سازی 4 هزار و 572 کلاس درس به منظور اجرای نظام 3-3-6 خبر داد و گفت: از این تعداد 4 هزار و 486 کلاس آماده و تجهیز شده است که 579 مورد آن برای ششم ابتدایی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی همچنین با اشاره به برنامه هوشمندسازی یک هزار و 500 مدرسه در استان گفت: بالغ بر 50 درصد از این مدارس تا پایان سال جاری هوشمندسازی می‌شوند.

انتهای پیام/خ/30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول