اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کنگان:

در سند تحول بنیادین همه مسائل به معلم ارتباط پیدا می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کنگان گفت: در سند تحول بنیادین محور همه مسائل به معلم ارتباط پیدا می‌کند.

در سند تحول بنیادین همه مسائل به معلم ارتباط پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان عباس شریف بعد از ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی کنگان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است که تقویت این نهاد موجب رشد و اعتلای کشور می‌شود.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین و اجرای نظام آموزش 3 – 3 – 6 افزود: سند تحول بنیادین در حقیقت نگاه ویژه به معلم و محوریت معلم است.

رئیس آموزش و پرورش کنگان خاطر نشان کرد: در این سند، تحول بنیادین عظیم در حوزه آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت و محور همه مسائل نیز به معلم ارتباط پیدا می‌کند و باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در ساماندهی نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز بتوانیم در تحقق این نظام آموزشی گام‌های مثبتی برداریم.

شریف اضافه کرد: در این راستا در زمینه مسائل مهم آموزش مانند کمبود نیروی انسانی در مدارس به ویژه در روستاها، نقل و انتقالات نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز مدارس شهرستان با برگزاری جلسات متعدد کمیته برنامه‌ریزی و نگاه کارشناسانه توانستیم ضمن بررسی دقیق موضوعات، مشکلات اساسی را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: در بحث نقل و انتقالات هدف اساسی ما حل مشکلات فرهنگیان بوده که با وجود کمبود نیروی انسانی توانستیم این مشکلات را نیز برطرف کنیم.

شریف گفت: طرح ساماندهی نیروی انسانی نیز با توجه به کمبود نیروی انسانی در همه مقاطع با نگاه دقیق و کارشناسی لازم تحقق یافته است.

در ادامه جلسه معاونین و کارشناسان حوزه آموزشی هر مقطع به صورت جداگانه در مورد بحث ساماندهی نیروی انسانی و در حوزه پشتیبانی نیز بحث نقل و انتقالات نیروی انسانی، تجهیزات لازم آموزشی در مدارس، در حوزه پرورشی نیز بحث ساماندهی نیروی انسانی ( نیروهای پرورشی، مشاوران مدارس، تربیت بدنی ) گزارش کاملی به جلسه ارائه دادند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول