اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی شرکت کارآفرینی، خلاقیت و هنر:

سند تحول بنیادین سبب تحول در زمینه تعلیم و تربیت می‌شود‌

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی شرکت کارآفرینی، خلاقیت و هنر با اشاره به ویژگی‌های سند تحول بنیادین گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سبب انجام کارهای درست در زمینه تعلیم و تربیت است.

سند تحول بنیادین سبب تحول در زمینه تعلیم و تربیت می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عباس حاجی آقالو بعدازظهر امروز در همایش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در شهرری برگزار شد، با اشاره به اینکه این سند مصوب کسانی است که ما قبولشان داریم، گفت: سند تحول برنامه‌ای برای آینده ما دارد تا بتوانیم به این وسیله کارهای درستی در تعلیم و تربیت انجام دهیم.

عضو هیئت علمی شرکت کارآفرینی، خلاقیت و هنر اظهار داشت: مهم‌ترین بخش این سند ارائه راهکار برای مدیران مدارس است اما نباید دلیلی شود تا مدیران از مطالعه بقیه سند خودداری کنند چرا که اگر به همه سند آگاهی نداشته باشند راهکارها اجرایی نمی‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سندی است که منافع حاصل از آن برای همه جامعه سودمند است بنابراین همه ما باید منافع ملی را بر منافع شخصی خود ارجح بدانیم و این سند را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

برگزار کننده کارگاه‌های آموزشی در زمینه تعلیم و تربیت با تاکید بر اینکه این سند یک سند ارزشی است،‌ بیان داشت:‌ مدیران سعی کنند در آموزش‌های خانواده مدارس این ارزش‌ها را محور قرار داده و این آموزش‌ها را بر مبنای همگانی‌سازی ارزش‌ها انجام دهند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری نیز طی سخنانی در این همایش گفت: سال‌ها آموزش و پرورش بدون یک برنامه‌ریزی منسجم حرکت کرد و هم‌اکنون به همت وزیر آموزش و پرورش نظام تعلیم و تربیت دارای یک برنامه واحد و مدون شده است.

داوود عموحیدری افزود: سند تحول بنیادین مبتنی بر آموزه‌های قرانی و سیره ائمه اطهار علیهم‌السلام است و به همین دلیل این یک سند ارزشی است که همه افراد باید توجه خاص و ویژه‌ای نسبت به آن داشته باشند.

‌انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول