اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله مقتدایی و وزیر آموزش و پرورش

همایش همکاری‌ها در آیینه سند تحول برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر پشتیبانی ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش گفت: همایش چشم‌انداز همکاری‌ها در آیینه سند تحول با حضور آیت‌الله مقتدایی و وزیر آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود.

همایش همکاری‌ها در آیینه سند تحول برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سیدجواد حسینی امروز در نشست خبری ششمین همایش سالانه همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش اظهار کرد: ششمین همایش ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در شهر مقدس قم و با حضور آیت‌الله مقتدایی، مدیر حوزه‌های علمیه و حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه عنوان این همایش چشم‌انداز همکاری در آیینه سند تحول بنیادین خواهد بود افزود: بسط اخلاق و معنویت، رسالت اصلی دو نهاد گران‌سنگ حوزه و آموزش و پرورش است و این مسئله به پشتوانه تجربه‌های ارزنده‌ سال‌ها تلاش و کوشش دغدغه‌مندانه این عرصه به دست آمده است.

مدیر پشتیبانی ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تغییرات جدیدی در ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش ایجاد شده است و مدیریت جدید نیز رویکردهای خاصی خواهد داشت.

وی ادامه داد: آیت‌الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و نیز حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش در این همایش به سخنرانی خواهند پرداخت ضمن اینکه از دبیران برتر کمیته‌های ستادی و استانی نیز تقدیر خواهد شد.

حسینی زمان برگزاری همایش چشم‌انداز همکاری‌ها در آیینه سند تحول بنیادین را 28 اردیبهشت‌ ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم محل برگزاری این همایش خواهد بود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول