اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان:

سند تحول بنیادین نقشه راه تعلیم و تربیت است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان گفت: سند تحول بنیادین نقشه راه تعلیم و تربیت است.

سند تحول بنیادین نقشه راه تعلیم و تربیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان عباسعلی اسدی بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی هنرستان کار و دانش و صنعت برازجان اظهار داشت: توسعه فضاهای آموزشی و ساخت و بهسازی مدارس در ارتقای سطح آموزش تاثیر بسزایی دارد و در سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی در این راستا صورت پذیرفته است.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان بیان کرد: توجه دولت خدمتگزار به علم و دانش و امر خطیر آموزش سبب توسعه و پیشرفت چشمگیر فضاهای آموزشی در سراسر کشور شده و در شهرستان دشتستان با توجه به ظرفیت‌های موجود گام‌های ارزشمندی در این راستا برداشته‌ایم.

وی افزود: در جامعه اسلامی حضور خیرین در تمامی عرصه‌ها نمود دارد و در ساخت اماکن و فضاهای مذهبی و مساجد و گاها مدارس شاهد حضور فعال این خیرین بوده‌ایم.

اسدی خاطر نشان کرد: فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز در سال‌های اخیر در بهبود و ارتقای سطح کیفی و کمی فضاهای آموزشی اثرگذاری بالایی داشته و در شهرستان دشتستان در حد ظرفیت موجود از کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز بهره برده‌ایم و تلاش خود را برای افزایش این میزان در سال‌های آتی به کار می‌گیریم.

این مسئول ادامه داد: سالن اجتماعات و هنرستان کار و دانش و صنعت برازجان با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال احداث می‌شود که نیمی از آن را خیرین مدرسه‌ساز تامین کرده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اذعان کرد: این بنا با زیربنای 300 متر احداث می‌شود و نظارت دقیق بر روند اجرای طرح از مسائلی است که آموزش و پرورش شهرستان دشتستان توجه ویژه‌ای به آن دارد.

اسدی گفت: رفع نیازهای مدارس و تامین امکانات و تجهیزات اداری و ... مدارس از مسائلی است که آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با حساسیت خاص آن را دنبال می‌کند و حضور خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار در این عرصه می‌تواند مثمرثمر باشد.

وی از تحصیل 35 هزار دانش‌آموز در 400 مدرسه در دشتستان خبر داد و افزود: دشتستان بیشترین جمعیت دانش‌آموزی را در استان دارد و حدود 35 هزار دانش‌آموز در 400 مدرسه و فضای آموزشی در دشتستان به تحصیل اشتغال دارند و برای افزایش سطح کیفی تحصیل در این شهرستان اهتمام داریم.

اسدی با تاکید بر لزوم اجرای دقیق سند تحول بنیادین یادآور شد: سند تحول بنیادین نقشه راه تعلیم و تربیت است و در پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش تاثیر بسزایی دارد.

در این مراسم محمد حریری و علی‌اکبر کریم از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دشتستان در جمع دانش‌آموزان این مدرسه به ایراد سخنانی پرداختند و مسائل، مشکلات و نیازهای این آموزشگاه را مورد بررسی قرار دادند.

بانی این هنرستان علی‌اکبر کریم است و در ساخت سالن اجتماعات هم کمک‌های شایانی به این مدرسه ارائه کرده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول