اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش فیروزکوه:

سند تحول بنیادین فرمایشات رهبری را محقق می‏‌سازد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تدوین شده است.

سند تحول بنیادین فرمایشات رهبری را محقق می‏‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدمحمود حسینی‏‌نیا عصر امروز در نشستی با معلمان نمونه استانی و منطقه‏‌ای شهرستان فیروزکوه در سالن همایش شهید آوینی دانشگاه آزاد فیروزکوه اظهار کرد: با تهیه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تحول بنیادین در آموزش و پرورش گام‏‌های مؤثری برداشته می‏‌شود.

وی ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای سند چشم‏‌انداز بیست‌ساله در هفت فصل و در 15 جلسه در شورای عالی فرهنگی به تصویب نهایی رسیده است.

فرماندار فیروزکوه نیز در این مراسم، شغل معلمی را از جمله کارهای ماندگار در تاریخ عنوان کرد.

سعید افشارنادری گفت: معلم به عنوان یک عنصر ارزشمند در نظام آموزشی با اندیشه، اعتقاد و احساس انسان‏ها به طور مستقیم در ارتباط است و با هنر خود دانش و اطلاعاتش را در ذهن پاک انسان‏ها می‏‌نگارد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ اجرای سرود توسط گروه دانش‏‌آموزان دختر، اهدای لوح یادبود به نمایندگی از طرف دانش‏‌آموزان به رئیس اداره آموزش و پرورش فیروزکوه، اجرای زنده موسیقی مقامی مازندرانی و بیان خاطره از سوی معلم پیش‏کسوت و بازنشسته و همچنین برگزاری مراسم قرعه‏‌کشی زائران مشهد مقدس و کربلای معلی از دیگر برنامه‏‌های این مراسم بود.

این مراسم با حضور حجت‏‌الاسلام عبدالعلی استیری امام جمعه، معاونان برنامه‏‌ریزی و سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه، علی‏‌اکبر عالی‌شاه دادستان، بخشدار مرکزی، روحانیت معزز، مسئولان و سایر مدیران شهرستانی و با استقبال پرشور فرهنگیان شهرستان فیروزکوه در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه برگزار شد.

در این مراسم، نرگس کاردگر، جواد عمرانیان، صمد درویشی، غضنفر عادل، حسین‏‌رضا ایلکا، فتانه خلیلی و سرور محمودی به عنوان معلمان نمونه و همچنین نسرین باطبی معلم نمونه استانی، نسرین قربانی، رقیه زیاری و سیدزیبا حسینی معلم نمونه شهرستانی معرفی شدند.

همچنین سرور محمودی مدیر نمونه منطقه‏‌ای، سیدمریم حسینی مدیر نمونه استانی، عظیم وران آموزگار نمونه استانی، رمضان شجاع معلم‏‌یار استانی و فاطمه سراج معلم نمونه استانی معرفی شدند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول