اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:

همگان برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تلاش کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش یزد گفت: همگان باید یاری‌رسان اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشند.

همگان برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، محمدکاظم رحیمی‌نژاد عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش ابرکوه اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه راه عرصه تعلیم و تربیت است که با زحمات بسیار در پایان سال 89 به جمع‌بندی نهایی رسید.

وی افزود: این سند هم تحول مدنظر مقام معظم رهبری را به دنبال دارد و هم حرکتی برای برون‌رفت از مقطع‌نگری و تلاش‌های مرحله‌ای در این حیطه است.

رحیمی‌نژاد یادآور شد: با این سند اگر چه نسخه‌ای پیچیده شده است، اما درمان دردهای آموزش و پرورش تنها با تنظیم این سند درمان نمی‌شود و مسئله مهم همدلی همگانی برای اجرایی شدن آن است.

فرماندار ابرکوه نیز در این مراسم اظهار داشت: لازمه توسعه کشور داشتن آموزش و پرورش قوی است و هنر آموزش و پرورش تبدیل افراد جامعه به انسان‌های سالم، بالنده، مسئولیت‌پذیر و پویا و از طرف دیگر رفع نیازمندی نیروی انسانی در کشور است که با تربیت‌یافتگان آن تأمین می شود.

اسماعیل برزگرزاده افزود: آموزش و پرورش با زندگی پیوند خورده است و هر چه زندگی‌ها پیچیده‌تر می‌شود، لزوم داشتن آموزش و پرورشی پویا نمودارتر و ضرورت آن ملموس‌تر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این اداره از اساسی‌ترین نهادهای اجتماعی است و عملکرد دیگر نهادهای اجتماعی به فعالیت آن پیوند خورده است و به همین دلیل همگان باید در روند برنامه‌های این نهاد همکاری داشته باشند.

برزگرزاده افزود: کمال انسان در تربیت وی است و آموزش و پرورش باید نسل آینده را با تربیت دینی آشنا سازد و تحکیم مبانی دینی را آموزش دهد.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات جاوید خطیبی، سید احمد هدایت به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش ابرکوه معرفی شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول