اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ورامین:

سند تحول بنیادین، ساختار نظام آموزشی را متحول می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ورامین با اشاره به ویژگی‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین محتوا و ساختار نظام آموزشی را متحول می‌کند.

سند تحول بنیادین، ساختار نظام آموزشی را متحول می‌کند

مجتبی عرب‌عامری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به سند تحول بنیادین اظهار داشت:‌ سند تحول بنیادین نظام آموزشی که در حال حاضر ابلاغ شده بر اساس آموزه‌های دینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در محتوا و ساختار نظام آموزشی تحول ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و اقداماتی که در ورامین در این راستا صورت گرفته است، خاطرنشان کرد:‌ با برنامه‌ریزی و کارهایی که در ورامین صورت گرفته از آمادگی صد درصدی برای شروع کلاس‌های پایه ششم برخوردار است.

عرب‌‌عامری با اشاره به نحوه اجرای این طرح عنوان کرد: در سال جاری پایه اول راهنمایی نداریم و از سال آینده دانش‌آموزان پس از قبولی در پایه ششم ابتدایی به پایه اول راهنمایی می‌روند. 

مدیر آموزش و پرورش ورامین با تاکید بر‌ عدم دریافت وجه در هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان در مهر ماه گفت:‌ در حال حاضر دستورالعمل‌های ثبت‌نام ابلاغ شده و در هنگام ثبت‌نام هیچ مدرسه‌ای حق دریافت وجه را ندارد.

وی افزود: در هنگام ثبت‌نام ستاد نظارت بر ثبت‌نام آموزش و پرورش در خدمت مردم است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر تخلف و مشکلی موضوع را به ستاد اطلاع دهند.

عرب‌عامری از آغاز ثبت‌نام پایه اول ابتدایی خبر داد و افزود: در حال حاضر ثبت‌نام اول ابتدایی آغاز شده است و ثبت‌نام بقیه مقاطع و پایه‌ها از خرداد ماه آغاز می‌شود، و توصیه‌ها و سفارشات لازم به مدیران مدارس شده تا هیچ مشکلی در هنگام ثبت‌نام ایجاد نشود.

مدیر آموزش و پرورش ورامین در ارتباط با برنامه‌های این اداره در هفته معلم به خبرنگار فارس گفت: برنامه‌های آموزش و پرورش ورامین با اجرای مراسم تقدیر از 73 معلم نمونه کشوری، استانی و منطقه‌ای آغاز و با تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان فرهنگی ادامه یافت و دیدار با بیماران فرهنگی، دیدار معلمان نمونه با امام جمعه شهرستان، حضور اعضای شورای آموزش و پرورش در مدارس و اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی و دعوت از پیشکسوتان و مسئولان شهرستان، خیرین مدرسه‌ساز، تبیین جایگاه معلم توسط مبلغان دینی و کارشناسان مذهبی و افتتاح یادمان شهدای فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته معلم بود.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول