اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرک‌های صنعتی بویین‌ زهرا خبر داد

دست‌یابی به توسعه پایدار از اهداف گسترش شهرک‌های صنعتی

خبرگزاری فارس: مدیر شهرک‌های صنعتی بویین‌ زهرا گفت: دست‌یابی به توسعه پایدار از اهداف گسترش شهرک‌های صنعتی است.

دست‌یابی به توسعه پایدار از اهداف گسترش شهرک‌های صنعتی

حسین اسدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهر سگزآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با بیان اینکه این شهرک از شمال در کیلومتر 15 محور ترانزیتی شهر بویین‌ زهرا به سوی بخش رامند واقع شده است، اظهار کرد: شهرک صنعتی و عمرانی حکیمه سگزآباد به صورت تخمینی با مساحتی دارای مساحتی بالغ بر 417 هکتار است که نسبت به شهرک‌های دیگر این فضا بسیار وسیع و گسترده است.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به اینکه امکانات و خدمات موجود در این شهرک نسبت به شهرک‌های دیگر بسیار کمتر است، افزود: در سال جاری طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده قصد داریم تا نسبت به افزایش امکانات در شهرک‌های صنعتی در این شهرستان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه وجود چاه‌ آب برای مصارف عمومی، ایستگاه سیار اداری و نیز تابلو‌های ورودی در این شهرک از امکانات حد‌اقلی این شهرک است، عنوان کرد: شبکه پیشرفته برق شهری و نیز خطوط تلف ثابت نیز در سال گذشته در این شهرک‌ با همکاری فرماندار بویین‌ زهرا و مسئولان دیگر شهر بویین‌ زهرا راه‌اندازی شده که قابل قدردانی و سپاس‌گذاری است.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به طرح‌های پیشنهادی و مهندسی شده برای اجرا و ساماندهی ورودی شهرک صنعتی حکیمیه بیان کرد: در حال حاضر با تعامل‌های صورت گرفته با شهرداری و نهاد‌های عمرانی دیگر در بویین‌ زهرا اعتبار ویژه‌ای برای این منظور اختصاص داده شده است.

اسدی اضافه کرد: ساختمان اداری این شهرک صنعتی حکیمیه نیز که در ضلع جنوبی قرار دارد با امکاناتی متفاوت موجب رشد هرچه بیشتر این شهرک شده است.

وی با بیان اینکه واگذاری اراضی و زمین‌های قطعه‌ای شهرک صنعتی حکیمیه با هماهنگی‌‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده از اوایل بهمن ماه سال گذشته هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان بویین‌ زهرا به صورت رسمی آغاز شده است، تصریح کرد: امیدواریم که رشد و توسعه همه‌جانبه شهرک‌های صنعتی در کشور زمینه‌ساز تحقق اهداف کلان عمرانی و صنعتی در کشور شود.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین ‌زهرا با بیان اینکه دست‌یابی به توسعه و رشد پایدار از اهداف بسیار مهم در عرصه بهره‌برداری و گسترش شهرک صنعتی در استان‌ها و شهر‌های کشور است، گفت: قطعا با همت و اراده قوی‌تر در کشور زمینه برای تولید هر‌چه بیشتر ملی مهیا شده و دشمنان خوار و ذلیل می‌شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول