اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده اتحادیه چاپخانه‌داران کشور عنوان کرد

مهیا شدن بهترین فضای کارگاهی در شهرک صنعتی چاپ و نشر

خبرگزاری فارس: نماینده اتحادیه‌های چاپخانه‌داران سراسر کشور در شورای مشورتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ثبت‌نام 99 درصدی فعالان صنعت چاپ قم برای استقرار در شهرک چاپ و نشر خبر داد.

مهیا شدن بهترین فضای کارگاهی در شهرک صنعتی چاپ و نشر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جهانگیر رضایی در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم اظهار داشت: شهرک چاپ و نشر قم که به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده است با توجه به طراحی و مهندسی صورت گرفته در آن از بهترین فضای کارگاهی برخوردار است.

وی با بیان اینکه موقعیت جغرافیای منطقه مزایا و ویژگی محیطی خاص به این شهرک بخشیده است تصریح کرد: این نوع طراحی و توجه به نیازها و استانداردهای مورد نیاز چاپخانه‌داران موقعیتی کم‌نظیر را برای سرمایه‌گذاری صنایع چاپ و نشر به ‌وجود آورده است.

نماینده اتحادیه‌های سراسر کشور در شورای مشورتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: دقت بالای طراحی و رعایت استانداردهای مورد نیاز صنایع چاپ که در این شهرک رعایت شده ثمره تشکیل کارگروهی است که توسط شرکت شهرک‌های صنعتی قم شکل گرفته و اعضای اتحادیه چاپخانه‌داران قم و صاحبنظران این صنعت توانستند در محیطی کاملا کارشناسی و تخصصی اطلاعات خود را به مجریان طرح انتقال دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه 99 درصد از چاپخانه‌داران و صنایع مرتبط استان قم متقاضی استقرار در این شهرک هستند گفت: انجام مقدمات اولیه کار برای استقرار واحدهای صنعتی، ثبت‌نام و تعیین زمین‌های مورد نیاز از هزار متر تا چند هکتار مشخص شده و برخی واحدها نیز که نیازمند واحدهای کارگاهی کوچک‌تر هستند با شرکت شهرک‌های قم در میان گذاشته شده که در حال رایزنی برای احداث این‌گونه واحدها هستیم.

رضایی اضافه کرد: در مرحله بعد نیازمند توجه جدی مسئولان استان هستیم تا با حمایت‌های مالی و تشویقی خود، زمان استقرار در شهرک را کوتاه کنیم.

وی در پایان ابراز داشت: امیدواریم از زمان ورود واحدهای صنعتی به شهرک چاپ و نشر به‌ مدت دو سال واحدهای صنعتی احداث و به بهره‌برداری برسد تا در نوع خود اقدامی جهادگونه باشد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول