اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه:

بزرگ‌ترین شهرک صنعتی مازندران به کام شهرهای دیگر است

خبرگزاری فارس: فرماندار سوادکوه گفت: بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان مازندران تنها با نام سوادکوه ولی به کام شهرهای دیگر است.

بزرگ‌ترین شهرک صنعتی مازندران به کام شهرهای دیگر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری بعدازظهر امروز در بازدید از شیرگاه و در جمع مردم این بخش با انتقاد از کم‌توجهی مدیران کل استان مازندران به شهرستان سوادکوه، گفت: برخی از مدیران استان‌نشین بدون توجه به شرایط شهرستان سوادکوه اقدامات لازم برای حل مشکلات این شهرستان را انجام نمی‌دهند.

فرماندار سوادکوه افزود: برخی از مدیران استان، سوادکوه را فراموش کرده‌اند و حتی به مکاتبات ما هم پاسخ نمی‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه فرماندار، نوکر اصلی مردم سوادکوه است، خاطرنشان کرد: ما به خدمت برای مردم سوادکوه افتخار می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت این شهرستان انجام می‌دهیم.

باقری با بیان اینکه مردم، صاحبان اصلی این انقلاب هستند، یادآور شد: گویا برخی از مسئولان فراموش کرده‌اند که به واسطه حضور مردم در پشت میزها نشسته‌اند و باید قدردان مردم باشند.

*شهرستان سوادکوه دارای اشتغال حداقلی 

 

وی تصریح کرد: عزت و استقلال کشور با خون شهدا و پشتیبانی مردم به دست آمده است و ریاست مسئولان با همین شاخص‌هاست و باید همه توان را برای خدمت‌رسانی صرف کنیم.

فرماندار سوادکوه گفت: شهرستان سوادکوه نیازمند توجه و حضور پررنگ مسئولان استانی برای خدمت‌رسانی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سوادکوه به بازدید استاندار مازندران از شهرک صنعتی بشل اشاره کرد و گفت: بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان مازندران تنها با نام سوادکوه ولی به کام شهرهای دیگر است.

وی خاطرنشان کرد: آمارها نشان می‌دهد که شهرستان سوادکوه دارای اشتغال حداقلی در واحدهای فعال شهرک صنعتی بشل است و بیشتر نیروهای کار این شهرک از شهرهای دیگر استان مازندران تامین می‌شوند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول