اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته؛

118 هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی یزد واگذار شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: در سال گذشته 118 هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی یزد به سرمایه‌گذاران واگذار شد.

118 هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی یزد واگذار شد

سید مسعود عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد از رشد 70 درصدی اشتغال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یزد در طول سال گذشته که به عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده بود، اتفاق افتاد.

وی افزود: میزان اشتغال ایجاد شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یزد در سال 1390 نسبت به سال قبل از آن از رشدی معادل 70 درصد برخوردار بوده است.

عظیمی عنوان کرد: در سال 89 اشتغال ایجاد شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هزار و 44 نفر بوده که این میزان در سال 90 به هزار و 785 نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به بهره‌برداری 55 واحد صنعتی در این مدت اظهار داشت: عمده این واحدهای صنعتی در زمینه تولید محصولات شیمیایی، فلزی، غذایی و آشامیدنی و کانی غیر فلزی فعالیت می‌کنند.

عظیمی ادامه داد: تعداد قرارداد منعقده با متقاضیان سرمایه‌گذاری در سال گذشته، 148 مورد بوده است که حاصل آن واگذاری 118 هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به سرمایه‌گذاران شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد خاطرنشان کرد: تعداد واحدهای به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یزد از ابتدا تا پایان سال گذشته به 805 واحد رسیده است.

عظیمی ابراز امیدواری کرد: در سالی که با نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، با همت سرمایه‌گذاران ایرانی و یاری مسئولان و متولیان صنعت شاهد رشد سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در صنایع استان یزد باشیم.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول