اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

قراردادهای راکد شهرک صنعتی لاهیجان فسخ می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: فسخ تمام قراردادهای منعقد شده و بدون عملیات ساخت و ساز سنوات گذشته در شهرک صنعتی لاهیجان با همکاری مراجع قضایی در دست اقدام است.

قراردادهای راکد شهرک صنعتی لاهیجان فسخ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، مجید عباسیان‌امین پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی این شهرستان از ایجاد راه ورودی مستقل برای شهرک صنعتی لاهیجان خبر داد.

وی اظهار کرد: با توجه به استقرار واحدهای صنعتی بزرگ در این شهرک و حجم بالای تردد، ایجاد راه ورودی مستقل برای شهرک صنعتی لاهیجان در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان قرار گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه شهرک صنعتی لاهیجان جزو پروژه‌های مصوب و کددار این شهرستان محسوب شده است، افزود: برای اجرای آن از بودجه عمرانی شهرستان لاهیجان نیز اعتبار دریافت می‌شود.

وی، ادامه داد: هم‌اکنون عملیات مطالعاتی طرح ایجاد راه مستقل شهرک صنعتی لاهیجان آغاز شده و مشاور طرح انتخاب و کار مطالعات را آغاز کرده است.

به گفته عباسیان‌امین، شهرک صنعتی لاهیجان تمام زیرساخت‌های اساسی صنعت نظیر آب، برق، گاز، تلفن، تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی، فضای سبز، منبع ذخیره آب، شبکه روشنایی معابر را دارد و با وجود استقرار واحدهای صنعتی بزرگ از شهرک‌های صنعتی مطرح استان است.

وی، خاطرنشان کرد: به دلیل رونق بیشتر شهرک صنعتی لاهیجان با جدیت پیگیر تعیین تکلیف وضعیت قراردادهایی هستیم که در سنوات گذشته منعقد شده اما بدون عملیات ساخت و ساز رها شده است که فسخ این قراردادها با همکاری‌های خوب مراجع قضایی در دست اقدام است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، افزود: به‌زودی برای رسیدگی به وضعیت واحدهای صنعتی فعال جلسه‌ای با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های ذی‌ربط در شهرک صنعتی لاهیجان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: جلسه‌ای نیز در هفته گذشته برای پیگیری امورات شهرک صنعتی لاهیجان با حضور فرماندار  این شهرستان و نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی تشکیل و تمام موارد در آن جلسه مطرح شد.

به گزارش فارس، شهرک صنعتی لاهیجان با دارا بودن تعداد 14 واحد صنعتی و اشتغال 483 نفر و سرمایه‌گذاری بالغ بر 252 میلیارد ریال در زمینه صنایع غذایی، شیمیایی، سلولزی، فلزی، برق و الکترونیک در حال فعالیت و بهره‌برداری است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول