اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

توسعه شهرک صنعتی محمودآباد جار و جنجال سیاسی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توسعه شهرک صنعتی محمودآباد مبتنی بر مطالعات علمی و فنی نیست و این توسعه بیشتر به جار و جنجال سیاسی، شعاری و مطبوعاتی تبدیل شده است.

توسعه شهرک صنعتی محمودآباد جار و جنجال سیاسی است

غلامرضا شیران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه به صورت معمولی و عادی اسناد بسیاری باید هر توسعه‌ای را حمایت کند، اظهار کرد: مطالعات بسیاری باید در راستای هر توسعه‌ای انجام شود و تأثیرات توسعه در بخش‌های مختلف باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه به عنوان عضوی از شورای شهر اصفهان تاکنون هیچ مدرک، دفترچه و گزارش فنی در راستای توسعه شهرک صنعتی محمودآباد مشاهده نکرده‌ام، اضافه کرد: هنوز مقیاس این توسعه و دلایل و ضرورت توسعه این شهرک را نمی‌دانم و تمام جوانب این اقدام باید مشخص شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه صنایعی که در این مقیاس مستقر می‌شوند و آلاینده بودن یا آلاینده نبودن این صنایع باید به صورت علمی و فنی مشخص شود، تصریح کرد: توسعه شهرک صنعتی محمودآباد به جار و جنجال سیاسی، شعاری و مطبوعاتی تبدیل شده است و مدعیان توسعه این شهرک باید طرح‌های توسعه خود را به مدیریت شهری و شورای شهر اصفهان ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه ممکن است افرادی که بر توسعه این شهرک پا‌فشاری می‌کنند از افراد بومی اصفهان نباشند، ادامه داد: در بسیاری از موارد نمایندگان اصفهان در مجلس و شورای شهر قادر به پاسخ‌گویی به مسائل علمی و فنی یک طرح نیستند و این موضوع سبب تبدیل شدن طرح‌ها به مسائل سیاسی و شعاری می‌شود.

شیران تاکید کرد: نمایندگان اصفهان در مجلس نهم باید اسناد و گزارش‌های مصوبه توسعه شهرک صنعتی محمودآباد را از مجلس مطالبه کنند و از موارد احتمالی نا‌مناسب این توسعه جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه در صورتی که هر موردی علمی و فنی انجام شود همیشه می‌توان از اقدامات سوء جلوگیری کرد، افزود: اما با تبدیل شدن این موارد به مسائل سیاسی و شعاری جلوگیری از آنها سخت می‌شود و بیشتر به یک لج و لجبازی تبدیل می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مسئولان اصفهانی باید وضعیت اصفهان را به صورت عددی و رقمی به گزارش بکشند، گفت: با انجام اقدامات مورد نیاز در این زمینه نتایج و آثار توسعه این شهرک به صورت علمی و فنی بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته‌های فنی باید به صورت علمی مصوبه توسعه شهرک صنعتی محمودآباد را بررسی کنند، گفت: افرادی که در این کمیته‌ها شرکت می‌کنند نباید تنها قیافه علمی بودن به خود بگیرند و توسعه این شهرک را با سیاسی‌کاری‌ها تمام کنند.

شیران اظهار کرد: بلکه این افراد باید از اطلاعات کافی در راستای ضرورت یا عدم ضرورت توسعه این شهرک برخوردار باشند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول