اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان زنجان خبر داد

تشکیل اتاق فکر در دادگستری زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان زنجان از تشکیل اتاق فکر در دادگستری کل استان زنجان خبر داد.

تشکیل اتاق فکر در دادگستری زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر گل‌محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه مسئولان حوزه‌های قضایی استان زنجان اظهار داشت: بر اساس ارزیابی هیئت اعزامی از واحد بودجه و تشکیلات قوه قضاییه، دایره معاضدت قضایی و واحد ابلاغ دادگستری استان زنجان به عنوان الگو به سایر دستگاه قضایی کشور معرفی خواهند شد.

وی افزود: در دایره معاضدت قضایی استان زنجان پرونده‌ای وجود ندارد که ناقص به دادگاه ارسال شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه در این ارزیابی‌ها واحد اجرای احکام مدنی هم می‌توانست الگویی در کشور باشد، افزود: واحد ابلاغ دادگستری کل استان زنجان هم با استفاده از سیستم و نرم افزار نصب شده در چگونگی ابلاغ اخطاریه‌ها و احضاریه‌ها و احکام به عنوان الگو برای سایر دستگاه قضایی استان انتخاب شود.

وی در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از اقدامات حجت‌الاسلام مظفری دادستان عمومی و انقلاب زنجان در حل مشکلات و معضلات شهری گفت: اقدام به موقع دادستان عمومی و انقلاب زنجان درباره آزادراه زنجان ـ قزوین، منجر به سفر وزیر راه و شهرسازی و معاونانش به استان برای رفع مشکلات راهها به ویژه اتوبان زنجان ـ قزوین شد.

گل‌محمدی افزود: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شده است که آسفالت این آزادراه تا پایان فصل‌کاری انجام شود.

وی در ادامه بر لزوم کمک فکری در مدیریت پرونده‌ها توسط مسئولان حوزه‌ها و واحدهای قضایی تاکید کرد و گفت: مدیریت پرونده‌ها به معنای دخالت در تراوشات ذهنی، استنباط، استنتاج و استدلال قضایی نیست.

وی در ادامه به تشکیل اتاق فکر در دادگستری کل استان زنجان و طرح تقدیر کارکنان دستگاه قضایی استان اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولان حوزه‌های قضایی شهرستان‌ها می‌توانند طرح تشویق و تقدیر از کارکنان را با محور قرار دادن تلاش و کوشش، تکریم ارباب رجوع و الگوهای برتر رعایت حجاب را به اتاق فکر دادگستری کل استان زنجان ارائه کنند.

**اعضای اتاق فکر دادگستری استان زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان در احکام جداگانه‌ای حجت‌الاسلام حسن مظفری دادستان عمومی و انقلاب زنجان و آقایان سید نجم‌الدین صفری رئیس دادگستری شهرستان زنجان، بشیر مقدمی معاون آموزش دادگستری کل استان، منصور بلباسی معاون اداری ومالی دادگستری کل استان، مهدی خسروی رئیس دادگستری شهرستان ابهر و یوسف مجتهدی دادستان شهرستان ایجرود را به عنوان اعضای اتاق فکر دادگستری کل استان زنجان منصوب کرده است.

اولویت اصلی و مهم اعضای اتاق فکر بررسی و تصمیم‌گیری برنامه‌های راهبردی و کلان قوه قضاییه و دادگستری اعلام شده است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول