اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد گلستان:

دستگاه‎ها با تشکیل اتاق فکر به انعکاس خدمات دولت‎ اقدام کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: با توجه به برگزاری یکصدمین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان‎های کشور انتظار می‎رود تا دستگاه‎ها با تشکیل اتاق فکر به انعکاس خدمات دولت‎های نهم و دهم‎ اقدام کنند.

دستگاه‎ها با تشکیل اتاق فکر به انعکاس خدمات دولت‎ اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان غلامرضا منتظری در جمع مدیران استان اظهار داشت: مدیران دستگاه‎ها می‎توانند با ارائه تصویر روشن از خدمات دولت، ساز و کار این جشن را به خوبی پیش‎بینی کنند.

وی تصریح کرد: پس از شکل‎گیری اتاق فکر در دستگاه‎ها انتظار داریم که مدیران، برنامه‎های پیشنهادی خود را به دبیرخانه این جشنواره که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان واقع شده است ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان عنوان کرد: حاصل پیشنهادات دستگاه‎های اجرایی تبدیل به یک مدل استانی نکوداشت یکصدمین سفر خواهد شد که البته پس از تصویب استاندار گلستان قابلیت اجرایی پیدا می‎کند.

منتظری یکی دیگر از برنامه‎های یکصدمین سفر را تجلیل و قدردانی از 100 تن از مدیران سخت‎کوش و پرتلاش در کل کشور عنوان کرد و ابراز داشت: بر اساس شیوه‎نامه، مدل موردنظر در حوزه‎های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، تفریحی، معیشتی و رفاهی در اختیار استاندار قرار می‎گیرد و بر اساس سهمیه تعیین شده مدیران موفق معرفی می‎شوند.

وی بیان داشت: در مراسم نمادین نکوداشت سفر در یکی از استان‎ها که به احتمال زیاد در مشهد مقدس و یا خوزستان خواهد بود مدیران نمونه با حضور رئیس جمهور مورد تجلیل قرار می‎گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تاکید کرد: از آنجایی که زمان برگزاری این رخداد به طور دقیق مشخص نیست انتظار است با شکل‎گیری هر چه سریع‎تر اتاق فکر و بررسی دیدگاه‎ها شاهد برگزاری جشن باشکوهی در گلستان باشیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول