اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی کرمان خبر داد

تشکیل اتاق‌های فکر گفتمان‌های دینی در فضای مجازی

خبرگزاری فارس: دبیر گفتمان‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: اتاق‌های فکر گفتمان‌های دینی استان کرمان در فضای مجازی تشکیل می‌شود و کارشناسان به صورت آنلاین پاسخگوی پرسش‌های مخاطبان هستند.

تشکیل اتاق‌های فکر گفتمان‌های دینی در فضای مجازی
مهدی تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از تهیه کتاب‌های پرسمان دینی خبر داد و اظهار داشت: مجموعه گفتمان‌ها و پرسش‌های دینی در سطح کشور گردآوری و در تهران مورد کاوش و کارشناسی قرار می‌گیرد و در قالب کتاب چاپ می‌شود.
وی با بیان اینکه این کتاب‌ها در اختیار استادان طرح گفتمان‌های دینی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: گسترش و نگهداری مخاطبان طرح گفتمان‌های دینی از دیگر اهداف کمی این طرح است.
تیموری ابراز داشت: سامانه پاسخگویی گفتمان‌های دینی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مخاطبان طرح گفتمان‌های دینی در سال 88 راه‌اندازی شد.
دبیر گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی کرمان خاطرنشان کرد: افراد با شماره 0965077 تماس برقرار و سئوال خود را مطرح می‌کنند و بعد از 48 ساعت می‌توانند، پاسخ شبهه خود را دریافت کنند.
تیموری همچنین تبدیل سامانه پاسخگوی به شبهه‌های دینی به شبکه استانی را از دیگر فعالیت‌ها ذکر کرد و بیان داشت: مخاطب با استفاده از پیش‌شماره استانی به سامانه وصل می‌شود و از این طریق هزینه مکالمه برای افراد کاهش می‌یابد.
این مسئول با اشاره به اینکه منابع انسانی و برنامه‌های برای تقویت منابع انسانی از جمله زیرساخت‌های طرح گفتمان‌های دینی به شمار می‌رود، عنوان کرد: منابع انسانی این طرح استادان و مخاطبان را شامل می‌شود.
وی برگزاری نشست‌های فصلی و آموزشی متمرکز و منطقه‌ای برای استادان و کارگاه‌های مهارت در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی را از جمله برنامه‌ها برای تقویت سطح دانش استادان طرح گفتمان‌های دینی برشمرد.
تیموری با بیان اینکه اتاق‌های فکر گفتمان‌های دینی در فضای مجازی تشکیل می‌شود، اذعان داشت: کارشناسان در این اتاق‌های فکر حضور دارند و به صورت آنلاین پاسخگوی سئوال‌های مخاطبان هستند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول