اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه ناحیه سنندج مطرح کرد

ضرورت تشکیل اتاق فکری ستاد احیا کردستان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سنندج گفت: برای ترویج بیشتر معروفات در جامعه تشکیل اتاق فکری در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان ضروری است.

ضرورت تشکیل اتاق فکری ستاد احیا کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالحسین یوسفی بعد از ظهر امروز در جلسه استانی ستاد احیا امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر در سنندج، اظهار کرد: مواردی سبب کندی وظایف ستاد احیا شده که باید بیشتر به آنها پرداخته شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی در امر فرهنگ‌سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر ضعیف عمل می‌کند.

وی در ادامه افزود: در ماه‌های محرم و صفر براساس ارزیابی‌ها و تحقیقات انجام شده میزان وقوع جرائم به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج گفت: در ماه‌های قبل و بعد از محرم و صفر به دلیل عدم فرهنگ‌سازی مؤثر آمار جرائم بیشتر است که باید مسئولان استانی به این امر مهم توجه بیشتری داشته باشند.

یوسفی با بیان اینکه برای ترویج معروفات در جامعه ضعیف عمل شده است، خاطرنشان کرد: با تشکیل اتاق فکری در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان به طور یقین ترویج معروفات با شتاب بیشتری صورت خواهد گرفت.

 

*همیاران معروف در آموزش و پرورش قروه تشکیل می‌شود

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قروه هم در ادامه این جلسه به اقدامات انجام شده در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در طول سال جاری هفت جلسه در این شهرستان برگزار شده است.

جعفر کاوه افزود: برگزاری همایش توجیهی برای ائمه جمعه و جماعت با رویکرد فریضتین، برگزاری نمازجماعت و افطار در پارک رضوان قروه و برگزاری جلسات اخلاقی برای مسئولان از جمله اقدامات ستاد احیا در سال جاری بوده است.

وی برگزاری کارگاه آموزشی، مانور تذکر لسانی با رمز یا امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری راهپیمایی دفاع از حجاب و عفاف، افتتاح ساختمان ستاد احیا و برگزاری مسابقات کتابخوانی را از دیگر اقدامات ستاد احیای این شهرستان عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه قروه در ادامه از تشکیل همیاران معروف در آموزش و پرورش این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: برای گسترش فریضه امر به معروف تشکیل همیاران معروف در مدارس امری لازم است که اگر در کل استان برگزار شود نتیجه بهتری در برخواهد داشت.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول