اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری‌‌ شهرداری‌های خراسان رضوی:

سازمان همیاری، اتاق فکر شهرداری‌های خراسان رضوی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: سازمان همیاری شهرداری‌ها باید به عنوان اتاق فکر در شهرداری‌های استان مطرح باشد.

سازمان همیاری، اتاق فکر شهرداری‌های خراسان رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن بناء رضوی ظهر امروز در نشست خبری شهرداران در سالن کنفرانس خبری سازمان همیاری‌ شهرداری‌های خراسان رضوی در مشهد ضمن تبریک حماسه حضور مردمی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از رسالت‌های اصلی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی اطلاع‌رسانی و انتقال زحمات شهرداری‌ها در سطح استان به مردم است.

وی ادامه داد: سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی موظف است بر طبق اساس‌نامه خود، آینه تمام نمای فعالیت‌ها و خدمات شهرداری‌ها در سطح استان بوده و وظیفه ایجاد ویترینی از اقدامات شهرداری‌ها برای احساس آرامش در حوزه داخل و خارج شهری را دارند.

مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های خراسان رضوی با بیان اینکه این سازمان در راستای ایجاد رویکرد جدید در حوزه شهرداری اقداماتی انجام داده است، اظهار داشت: سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی سعی دارد تا با رویکرد جدید نرم‌افزاری در راستای ایجاد تعاملات بیشتر در بین شهرداری‌‌ها، ارتباط این سازمان و شهرداری را در حد بسیار زیادی بالاتر از حد موجود ببرد.

بناء‌رضوی ادامه داد: با تغییر این رویکرد در فضای شهرداری‌ها، سازمان همیاری‌‌ شهرداری‌های خراسان رضوی به عنوان اتاق فکر تمام شهرداری‌ها در راستای اهداف، رسالت‌ها و چشم‌اندازهای استان به واسطه یک نگاه نرم‌افزاری مطرح می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی نباید تنها به اجابت‌کردن تقاضاهای شهرداری‌ها با شرایط و فضای مدنظر شهرداری‌ها بسنده کنند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که شهرداری‌ها سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی را به عنوان مجموعه‌ای در راستای فعالیت‌ها و خانه خود دانسته و به این نقطه نظر دست‌ یابند که در این سازمان امکان بروز خلاقیت‌ها و تفکرات جدید وجود دارد، نگاه متفاوتی به سازمان ایجاد می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به توصیه‌های استاندار خراسان رضوی، ادامه داد: رویکرد این سازمان باید با نگاه نوآوری و احیای تفکرات تفکرات نیروی انسانی همراه باشد که این امر تنها با همکاری‌ شهرداری‌ها امکان‌پذیر است.

بناءرضوی افزود: این نگاه سبب شده است که هدف گذاری‌های سازمان همیاری‌ شهرداری‌های خراسان رضوی در عملکرد سال 1390 با یک نگاه نرم افزاری تغییر کند و مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه در این سازمان راه‌اندازی شود.

 

سازمان همیاری شهرداری‌ها موفق به برقراری ارتباط برون استانی با کشورهای همسایه است

مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های خراسان رضوی اظهار داشت: سازمان همیاری‌ شهرداری‌های خراسان رضوی با ایجاد امکان برقراری ارتباط برون استانی و همچنین به واسطه برقرای ارتباط با کشورهای همسایه توانسته است در سطح کشوری، رویکرد سازمان را تسری و انعکاس دهد.

وی ادامه داد: یکی از کریدورهایی که این سازمان بر اساس فعالیت‌های عمرانی با کشورهای همسایه باز کرده است، اجرای پروژه عمرانی مؤسسه گوشت لاهور(LNC) در پاکستان است که بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که در سال 1389 امضا و در سال 90 با حضور سازمان همیاری‌‌ شهرداری‌های خراسان رضوی به نتیجه رسیده و منجر به قرار داد شد، است.

بناء رضوی افزود: این پروژه 16هزار متر مربع در یک فضای 9هکتاری در ایالت پنجاب در 15کیلومتری شهر لاهور احداث تحت عنوان سرمایه‌گذاری مشترک در دی ماه 1390 افتتاح و را‌ه‌اندازی شد و از محل آن واردات گوشت به کشور را هماهنگ کرده و امید است که روابط دو کشور ایران و پاکستان به این پروژه متوقف نشود.

وی ادامه داد: مجموعه فعالیت‌های سازمان همیاری‌‌ شهرداری‌های خراسان رضوی در بحث سرمایه‌گذاری در کشور پاکستان 22میلیون دلار بوده است و بر همین اساس مشاوره، آموزش، اجرا و مدیریت بر عهده گرفته شده است.

وی از مطالعات و انجام تحقیقات در کشور افغانستان یاد کرد و اظهار داشت: مطالعاتی نیز در کشور افغانستان انجام شده است که امیدواریم به وسیله آن فضای فعالیت‌های جدی را در این کشور ایجاد کند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول