اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی:

اتاق‌های فکر مقابله با جنگ نرم به مشاوره صرف نپردازند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: اتاق‌های فکر مقابله با جنگ نرم نباید به اتاق‌های مشاوره صرف تبدیل شود.

اتاق‌های فکر مقابله با جنگ نرم به مشاوره صرف نپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، نسرین پیرسمساری در همایش جنبش بیداری اسلامی و شبکه اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد در محل استانداری افزود: جنگ نرم در پی تضعیف روحیه مردم بوده و با تهدید در سطوح مختلف، اقشار مختلف مردم را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه اتاق‌های فکر مقابله با جنگ نرم نباید به اتاق‌های مشاوره صرف تبدیل شود، اظهار کرد: ابزارهای ارتباطی و رسانه‌ها در این جنگ موثرترین نقش را ایفا می‌کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی یادآور شد: امروزه در کشورهای توسعه‌یافته از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در زمینه اهداف نظام‌های حاکم استفاده می‌شود و ما نیز باید از ظرفیت این سازمان‌ها در زمینه آموزه‌های اسلام و روشنگری‌های سیاسی استفاده کنیم.

پیرسمساری هدف از برگزاری این همایش را ارائه الگویی از رفتارهای دینی برای سمن‌ها، ارتقای سطح تربیتی و فرهنگی دختران جوان، بررسی نقش زنان در جنبش بیداری اسلامی و گسترش و تعمیق فرهنگ اسلامی در میان بانوان عنوان کرد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول