اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) تهران:

استمرار اتاق فکر بسیج و دانشگاه ضروری است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران بر ضرورت استمرار اتاق فکر بسیج دانشجویی و رؤسای دانشگاه‌ها تاکید کرد.

استمرار اتاق فکر بسیج و دانشگاه ضروری است

حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌الله فخری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران برگزاری ماهانه اتاق فکر بسیج دانشجویی و رؤسای دانشگاه‌ها را ارزشمند و دارای جایگاه ویژه‌ای دانست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: مقام معظم رهبری دانشگاه‌ها را معدن علم، پیشرفت، ترقی و تعالی می‌دانند از سوی دیگر دشمنان ما هم می‌خواهند از طریق دانشگاه‌ها وارد شوند و مغز ایرانیان را در قبضه قدرت خودشان بگیرند.

وی در ادامه عنوان کرد: بعد از انقلاب اسلامی، دانشگا‌ه‌ها جای مطلوبی را برای خود باز کردند که نیاز به استمرار، همفکری و همت بالا دارد و نتیجه این‌ها در خود دانشگاه‌ها مشخص می‌شود.

حجت‌الاسلام فخری بیان داشت: با توجه به هجمه‌هایی که به دانشگاه‌ها و جوانان این مرز و بوم و مملکت شده است حدود 20ـ 30 میلیون از جوانان ما در معرض خطراتی در بحث سایبری، فضای مجازی و سایت‌ها هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران تاکید کرد: اگر شخص مقام معظم رهبری این موضوع را به صورت جدی نمی‌دیدند شاید اینقدر تصور نمی‌کردیم در این عرصه خطراتی ما را تهدید می‌کند، بنابراین رهبر معظم انقلاب جانانه به میدان آمدند و دستور تشکیل شورای عالی مجازی و سایبری را صادر کردند.

وی اضافه کرد: بنابراین دانشگاه‌ها محل بسیار مناسبی برای تقویت بنیه علمی و فکری و به ویژه فرهنگی و دینی فرزندانمان می‌باشد و لازم است والدین جانانه در میدان حضور داشته باشند و تصمیمات و اقدام‌های مناسبی اتخاذ کنند.

انتهای پیام/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول