اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

اتاق فکر جشنواره مطبوعات کرمان تشکیل شد/ انتخابات باید منجر به تحکیم وحدت شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: اتاق فکر مناسبی برای جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان تشکیل شده است و محورهای تعیین شده برای این جشنواره ارزشمند هستند.

اتاق فکر جشنواره مطبوعات کرمان تشکیل شد/ انتخابات باید منجر به تحکیم وحدت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی پیش از ظهر امروز در اجلاس سالانه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان اظهار داشت: انقلاب اسلامی عزتی را برای ایران و ایرانی‌ها رقم زده است و ما باید در راستای صیانت از انقلاب گام بر داریم.

وی با بیان اینکه فضای همدلی و همکاری مطلوبی در خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان ایجاد شده است، ابراز داشت: ما این خانه را به عنوان مرکز ثقل و پیگیری امور صنفی رسانه‌ها مطرح کردیم و خواسته جدی ما این امر بوده است که امروز گام‌های بلندی در این زمینه برداشته شده و این فضا موجب شده است تا اهالی رسانه حضور پررنگی داشته باشند.

سعیدی تصریح کرد: هرچه درخت انقلاب ریشه‌دارتر می‌شود، واکنش دشمنان هم تندتر می‌شود تا در نهایت برخورد قاطع‌تری با انقلاب داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی در منطقه رقم خورده و حکومتی که استبداد بر دنیا داشته بر باد رفته است، بیان داشت: تمام این مسائل را به واسطه نقش و کارکرد جمهوری اسلامی می‌بینند.

سعیدی تصریح کرد: نبرد 33 روزه در لبنان، جنگ 22 روزه در غزه، شکست آمریکا در عراق و ساقط شدن دوستان آمریکا به واسطه نقش جمهوری اسلامی و پیام امام و رهبری است.

وی تهاجم به سوریه را به واسطه متحد بودن این کشور با ایران دانست و عنوان کرد: حساسیت انتخابات 12 اسفندماه بیش از دیگر مقاطع تاریخ کشور است.

سعیدی خاطرنشان کرد: حضور حماسی و پرشور مردم در صحنه‌های مختلف همواره توطئه‌های دشمن را بر باد داده است. دشمنان دل به انتخابات بسته‌اند تا حضور مردم کم‌رنگ باشد و یا شائبه‌هایی مانند فتنه 88 را ایجاد کنند.

این مقام مسئول با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه‌های فعال استان کرمان در عرصه‌های مختلف افزود: برتری کرمان در موضع‌هایی مانند اطلاع‌رسانی هدفمندی یارانه‌ها و بیشترین مشارکت در انتخابات به واسطه نقش کلیدی رسانه‌ها است.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید تحلیگر و تبیین کننده انتخابات باشند، گفت: رسالت اصلی اهالی رسانه مشارکت حداکثری است که این امر چشم دشمن را کور می‌کند.

سعیدی بر انتخاب شایسته و اصلح بر اساس معیارهای امام راحل و رهبری تاکید کرد و افزود: نماینده مجلس باید کمک کننده به وحدت در جامعه باشد، زیرا جامعه نیاز به هم‌دلی، مهر و محبت دارد و انتخابات باید منجر به تحکیم عاطفه و وحدت شود.

وی اذعان داشت: با هماهنگی صورت گرفته با استانداری و شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان تمام رسانه‌های این خطه بعد از انتخابات ارزیابی می‌شوند و هدیه‌ای از 30 تا 50 میلیون تومان برای این منظور در نظر گرفته شده است.

سعیدی تلاش بر حضور گسترده در انتخابات، تحکیم وحدت و ترویج اخلاق انتخاباتی را از جمله ملاک‌های ارزیابی رسانه‌ها در استان کرمان برشمرد و افزود: کاندیداها باید به بیان شایستگی و توانمندی‌های خود بپردازند و از تخریب دیگران پرهیز کنند.

وی عنوان کرد: اتاق فکر مناسبی برای جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان تشکیل شده است و محورهای تعیین شده برای این جشنواره ارزشمند هستند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول