اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 در همدان صورت می‌پذیرد

تشکیل اتاق فکر شورای عالی قشر بسیجیان هنرمند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از تشکیل اتاق فکر شورای عالی قشر بسیجیان هنرمند در سال 91، خبر داد.

تشکیل اتاق فکر شورای عالی قشر بسیجیان هنرمند

بهروز خانلر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های انجام شده در سال جاری، اظهار داشت: در زمینه طرح صالحین بسیج 44 حلقه را مورد توجه قرار داد که از این تعداد 32 حلقه فعال شد که این تعداد نیز اهداف و برنامه‌های طرح صالحین را به تحقق رساندند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره نقاشی"مقاومت" و جشنواره شعر"بسیج" در سال جاری، عنوان کرد: این جشنواره‌ها به صورت استانی برگزار شد و نفرات برگزیده نیز به مرحله کشوری راه یافتند که در این راستا پنج برگزیده کشوری در بخش مسابقه نقاشی از همدان داشتیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با بیان اینکه همدان در جشنواره عکس"قاب بیداری"، دو برگزیده کشوری داشت، افزود: جشنواره فیلم"سکانس بیداری" نیز که در سال جاری به صورت استانی و کشوری برگزار شد، برگزیده کشوری نداشت.

وی با بیان اینکه بسیج هنرمندان استان همدان 9 انجمن فعال دارد، گفت: سیاستگذاری‌های انجمن را طبق جدول مورد توجه قرار داده و جلسات نیز بر اساس برنامه‌های مشخص، برگزار شده است.

خانلر با اشاره به برگزاری کارگاه‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی تخصصی در زمینه ادبیات داستانی در سال جاری با دعوت از"مجید قیصری" نیز در همدان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری عصر شعر و خاطره در بسیج هنرمندان همدان، ابراز داشت: برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان همدان توسط هیئت بازرسی رصد شد که بر این اساس بر تحقق صد در صدی برنامه‌های ما اذعان کردند و برخی از برنامه‌ها نیز 200 تا 300 درصد تحقق داشت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با اشاره به تقدیر از عملکرد بسیج هنرمندان شهرستان بهار و ملایر، ابراز داشت: اکثر جشنواره‌هایی که توسط سازمان هنرمندان همدان برگزار می‌شود، به صورت دوسالانه است که در دو مرحله استانی و کشوری مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به برگزاری جشنواره‌های ادبیات داستانی، هنرهای تجسمی و برنامه حمایت از آثار هنرمندان استانی تصریح کرد: عمده هدف ما در سال 91، تشکیل اتاق فکر شورای عالی قشر بسیجیان هنرمند است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول