اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان خبر داد

تشکیل اتاق فکر انتخابات با خروجی 150 طرح مصوب

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: ستاد انتخابات استان اصفهان با دعوت از نخبگان سیاسی، گروه‌ها، احزاب و جریان‌های طرفدار نظام اتاق فکر انتخابات را تشکیل داده است که تاکنون بیش از 150 طرح اجرایی از این اتاق فکر بیرون آمده است.

تشکیل اتاق فکر انتخابات با خروجی 150 طرح مصوب

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای قانون و تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه با جذب مشارکت حداکثری مردم دو شعار محوری ستاد انتخابات استان بوده است، اظهار داشت: تمامی تلاش‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات استان بر پایه این دو محور قرار گرفته و امید است با همیاری و همکاری اصحاب رسانه انتخاباتی به یاد ماندنی و حماسی را در روز 12 اسفندماه تجربه کنیم.

وی افزود: حجم بالایی از فعالیت‌های ستاد انتخابات استان اصفهان در کمیته سیاسی این ستاد رخ داده و این کمیته ایجاد فضای پرنشاط انتخاباتی را دنبال می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با تأکید بر اینکه ستاد انتخابات امسال در طراحی و مهندسی فضای انتخابات تمام گروه‌های سیاسی، افراد صاحب نفوذ و شخصیت‌های مؤثر سیاسی را دخالت داده است، تصریح کرد: بررسی‌های دقیق در بخش‌ها و کمیته‌های مختلف نشانگر تحقق یافتن هدف‌گذاری‌ها در تمام موارد و حتی بیشتر از پیش‌بینی‌های ابتدایی بوده است.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات استان با دعوت از نخبگان سیاسی، گروه‌ها، احزاب و جریان‌های طرفدار نظام اتاق فکر انتخابات را تشکیل داده است که تاکنون بیش از 150 طرح اجرایی از این اتاق فکر بیرون آمده است.

اسماعیلی تأکید کرد: جلسه‌ها و نشست‌های مختلفی نیز با تشکل‌های دانشجویی برگزار شده و ستاد انتخابات استان در تلاش است در تمام مراحل به وعده خود مبنی بر برگزار کردن اتفاقات انتخاباتی در اتاق شیشه‌ای عمل کرده و تمامی مراحل را در معرض دید جامعه عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه ما امانت‌دار رأی مردم هستیم، بنابراین حرکات انجام شده در ستاد انتخابات را فارغ از هر گونه شائبه به انجام رسانده‌ایم، افزود: در این راستا اخبار انتخاباتی را در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاع مردم رسانده‌ایم.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان قوی‌ترین فعالیت‌های امنیتی را در راستای حمایت، حفاظت، پیش‌بینی و پیشگیری از هر گونه مسئله امنیتی در انتخابات انجام داده است، یادآور شد: در همین راستا تاکنون کمیته امنیتی ستاد انتخابات پنج همایش منطقه‌ای را در شهرستان‌های اصفهان، نطنز، شاهین‌شهر، خوانسار و مبارکه با حضور اعضای شورای تأمین استان برگزار کرده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه نامزدها صحنه‌گردانان بازی انتخابات هستند، افزود: در این راستا موارد قانونی به تمام کاندیداها در جلسه‌های ویژه و با حضور فرمانداران شهرستان‌ها تذکر داده شده است.

اسماعیلی خطاب به اصحاب رسانه و مطبوعات بیان داشت: در یک هفته باقی ‌مانده تا روز انتخابات، پیشتاز ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و هم‌چنین رعایت قانون بوده و فضای انتخابات را به صورت فعالانه گرم کنید.

وی تصریح کرد: در روزهای پایانی مانده به انتخابات و در زمان قانونی تبلیغات نامزدها، استعداد انجام کارهای حاشیه‌ای و متضاد با قانون به طور حتم وجود دارد که در این بین رسانه‌ها باید این استعداد را کور و اجازه ندهند اقدام غیرقانونی در زمینه انتخابات و در حوزه رسانه‌ها صورت پذیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی متعلق به ملت است، بنابراین به تک تک آراء مردم نیاز دارد، اضافه کرد: امیدواریم با مشارکت تمامی اقشار،احزاب و صنوف در انتخابات، در 12 اسفند روزی باشکوه برای استان و افتخاری بزرگ برای شهر اصفهان رقم بخورد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول