اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری دشتستان خبر داد

تشکیل اتاق فکر بانوان نخبه دشتستان

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری دشتستان از تشکیل اتاق فکر بانوان نخبه دشتستان خبر داد.

تشکیل اتاق فکر بانوان نخبه دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان صدیقه عابدی‌پور یکشنبه‌ شب در نشست کمیته بانوان دشتستان اظهار داشت: بانوان از ابتدای پیروزی انقلاب در فعالیت‌های اجتماعی حضوری چشمگیر و تاثیرگذار داشته‌اند و بدون حضور این قشر موفقیت به دست نمی‌آید.

وی افزود: در چند سال گذشته در دشتستان شاهد برنامه‌ریزی بلندمدت برای موفقیت بانوان هستیم و به فضل خداوند این روند تداوم خواهد داشت.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری دشتستان از برگزاری 14 همایش و کارگروه بانوان در دشتستان خبر داد و افزود: شش جلسه کارگروه، سه کمیته عفاف و حجاب و پنج همایش و کارگاه آموزشی در سال جاری در این شهرستان برگزار شده است.

عابدی‌پور از تشکیل اتاق فکر بانوان نخبه دشتستان خبر داد و تصریح کرد: اجرای برنامه‌های درون‌سازمانی در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و شکیل اتاق فکر با مشارکت نخبگان و اصحاب علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی بانوان شهرستان در دستور کار کارگروه است که انتظار داریم با همراهی سایر دستگاه‌ها به اهداف خود برسیم.

فرماندار دشتستان نیز گفت: نظام اسلامی به نقش بانوان در جامعه اهمیت زیادی می‌دهد و امیدوار هستیم شاهد رشد و ارتقای فعالیت‌های بانوان در تمام ابعاد باشیم.

غلامحسین خسروی ادامه داد: زنان در تعالی و توسعه جامعه در حوزه‌های مختلف نقشی بی‌بدیل دارند، اما نباید قبل از هر چیز از نقش تربیتی آنها در خانواده و جامعه غافل شد.

وی اضافه کرد: بدون تردید بانوانی که در عرصه فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی موفق بوده و هستند در ابتدای امر از عهده نقش اولیه خود یعنی تربیت به خوبی برآمده‌اند.

در این نشست تعداد 38 نفر از بانوان دشتستان برای دریافت وام 10 میلیونی با سود 4 درصد به بانک معرفی شدند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول