اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

امام‌ خمینی مقاومت در برابر ظلم را به جهانیان آموخت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بیداری اسلامی نشأت گرفته از اندیشه‌های امام‌ خمینی است و ایشان مقاومت و مقابله با ظلم را به جهانیان آموخت.

امام‌ خمینی مقاومت در برابر ظلم را به جهانیان آموخت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمدحسین رجبی در حاشیه دیدار با خانواده شهیده ناهید فاتحی‌کرجو شهید شاخص امسال جامعه زنان کشور در سنندج از امام  ‌به‌ عنوان اصل لاینفک انقلاب اسلامی نام برد و اظهار داشت: انقلاب ایران بدون وجود الهی امام و راهنمایی‌های ایشان هیچ‌گاه شکل نمی‌گرفت.

به گفته وی، امام(ره) در حقیقت احیاگر اسلام در عصر حاضر بود و با قیام خود ارزش‌های فراموش شده دین اسلام را بار دیگر زنده و به بطن جامعه بازگرداند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: آثار و برکات انقلاب الهی امام(ره) امروز با بیداری‌ اسلامی در جهان بیش از هر زمان دیگری مشهود است.

به گفته رجبی، امام خمینی(ره) با به ثمر رساندن انقلاب اسلامی، ضمن احیای ارزش‌های فراموش شده در ایران اسلامی، مقاومت و استقامت در برابر ظلم را به جهانیان آموخت.

وی اعجاز در تربیت نسل‌های جوان را از یکی از ویژگی‌های بارز امام راحل دانست و گفت: نسل جوانی که در زمان جنگ تحمیلی در مکتب امام(ره) تربیت و حماسه‌های بی‌نظیر دفاع مقدس را خلق کردند بزرگ‌شدگان زمان طاغوت بودند اما نفس الهی امام آنان را به اوج رساند.

وی از خودکفایی ملت ایران به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف امام(ره) در تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: این هدف والای ایشان اکنون با گذشت چندین سال از انقلاب تحقق در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی کاملا مشهود است.

به گفته وی عدم وابستگی ایران در بسیاری از عرصه‌ها نشان از تحقق اهداف امام(ره) و حرکت ملت ایران در مسیر اندیشه‌های ایشان است و ملت ایران با حرکت در مسیر بنیان‌گذار نظام اسلامی این کشور را به یکی از کشورهای صاحب‌نام در منطقه و جهان تبدیل کرده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: اقتدار و بالندگی امروز ایران اسلامی از اندیشه‌های امام راحل نشأت گرفته و این زمینه پیروزی‌های پی‌در‌پی ملت را فراهم کرده است.

وی گفت: راهی را که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به ملت آموخت به نور هدایت روشن است و ملت ما با تمسک به این راه نورانی و ریسمان الهی هرگز در طول مسیر منحرف نخواهند شد.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، تفکر و اندیشه حضرت امام(ره) امروز سراسر دنیا را فرا گرفته و موجب بیداری ملت‌ها و سقوط دیکتاتورها یکی پس از دیگری شده است.

سردار رجبی در پایان تبیین و ترویج افکار و اندیشه‌های امام(ره) در جامعه به‌ویژه در میان نسل جوان را ضروری دانست و گفت: ترویج این افکار جوانان ما را در برابر تهدیدات و توطئه‌های دشمنان بیمه خواهد کرد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول