اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه کیش:

قیام 15 خرداد با تدبر امام(ره) به بار نشست

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ویژه کیش، امام خمینی(ره) را سمبل خودباوری در جهان اسلام عنوان و گفت: قیام 15 خرداد قیامی برای اقامه حق بود که با تدبر امام به ثمر نشست.

قیام 15 خرداد با تدبر امام(ره) به بار نشست

سرهنگ عزیزالله ملکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جزیره کیش ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: یکی از برجسته‌ترین اهداف امام راحل، تلقین روح خودباوری به عموم مسلمانان و به خصوص مردم ایران است.

وی ادامه داد: امروز آزادگان جهان از امام خمینی(ره) به عظمت یاد می‌کنند و از اینکه در قرنی که به قرن امام خمینی شهره خواهد شد تعلق دارند، بر خود می‌بالند.

ملکی، بازخوانی اندیشه‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران را برای همگان یک ضرورت دانست و تاکید کرد: اندیشه‌های امام خمینی(ره) مرزهای قراردادی را درنوردید و به اقصی نقاط عالم بسط و گسترش یافت.

فرمانده انتظامی ویژه کیش با یادآوری "حادثه تلخ رحلت" آن امام بزرگوار افزود: هیچ قلم و بیانی قادر نیست ابعاد آن حادثه و امواج احساسات غیر قابل کنترل مردم را در آن روزها توصیف کند.

مدیر نمونه ناجا در سال 1390 با اشاره به یاد و خاطره امام راحل و قیام 15 خرداد تصریح کرد: امام بنده مخلص خدا بود و از ویژگی‌های برجسته امام، قیام برای اقامه حق و حرکت برای به دست آوردن حق بود و ایشان در مقام سکان‌داری انقلاب بی‌نظیر عمل کردند.

وی اضافه کرد: امام خمینی برای امت تنها یک شخص عزیز و شخصیت دینی و سیاسی نبود، بلکه امام برای ما یک راه بود، صراط بود، میزان و ملاک بود، اسوه و الگو بود و از این‌رو با رفتن او راهش باقی ماند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش در پایان گفت: امام خمینی(ره) هدیه‌ای الهی به تمام بشریت است و اکنون که در سالگرد ارتحال حضرتش هستیم، هنوز از سرچشمه زلال اندیشه‌های آن فرزانه‌مان بهره‌مند هستیم و هر روز و و هر ساعت که می‌گذرد زوایای دیگری از تفکرات ناب ایشان آشکارتر می‌گردد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول