اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی سیره شهدا:

شعار و پلاکارد نمی‌تواند اندیشه امام را در جامعه پیاده کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی سیره شهدا با اشاره به اینکه باید برای گسترش تفکرات و اندیشه‌های امام خمینی(ره) تلاش کرد، گفت: با شعار و پلاکارد نمی‌توانیم اندیشه امام (ره) را در جامعه پیاده کنیم.

شعار و پلاکارد نمی‌تواند اندیشه امام را در جامعه پیاده کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در جمع مردم بیرجند با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) احیاگر اسلام و مکتب محمدی(ص) بود، اظهار داشت: امروز تمام دنیا فهمیده‌اند که تئوری و الگویی که امام (ره) ارائه کرده است یک الگویی شکست‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه بیش از سه دهه است که غرب و شرق به ایران با انواع ابزارها حمله می‌کنند، افزود: ایران اسلامی با تمام قوا در این 34 سال با توجه به حمله‌های داخلی و خارجی توانسته روی پای خود بایستد و نقشه دشمنان را خنثی کند.

حرکت انقلاب اسلامی توقف ندارد

رئیس هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی سیره شهدا به حضور ملت ایران در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در فتنه 88 به جایی که مردم عموم بلغزند، خواص بی‌بصیرت لغزیده و مردم در 9 دی با رهنمودهای رهبری اثبات کردند که اگر خواص از راه نظام خارج شوند مردم آنها را زیر پا می‌گذارند و راه امام خمینی(ره) را ادامه می‌دهند.

ماندگاری با اشاره به اینکه بعد از 34 سال حمله‌های داخلی و خارجی هنوز یک لحظه حرکت و رشد انقلاب اسلامی ایران متوقف نشده است، افزود: دشمنان نظام از همان ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی دشمنی و نقشه‌ براندازی نظام را پیاده کردند ولی مردم با استفاده از رهنمودهای امام خمینی(ره) و بصیرت جلوی نقشه‌های شوم دشمنان ایستادند و آنها را نقش بر آب کردند.

تفکرات امام خمینی(ره) در سراسر جهان الگوست

رئیس هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی سیره شهدا با بیان اینکه امروز عزیزترین امت و نظام، نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام دنیا است، تصریح کرد: امروز اندیشه و تفکرات امام خمینی(ره) در سراسر جهان به عنوان الگو گسترش پیدا کرده است.

ماندگاری به آیه 24 سوره انفال اشاره کرد و گفت: پیام نخست این آیه این است که قرآن موجودات عالم را دو دسته یکی موجود زنده و دیگری موجود مرده می‌داند.

وی تصریح کرد: پیام دوم آیه 24 سوره انفال رمز حیات اسلام و استجابت و دعوت خدا و رسول است که باید به این نکته مهم توجه ویژه داشت.

ماندگاری با بیان اینکه هر ارتباطی با اسلام مایه حیات نیست، گفت: امام خمینی(ره) هنرش این بود که کلمه استجیبو را به درستی معنی کرد و فهماند که چگونه ارتباط داشتن با اسلام مایه حیات است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول