اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم خرامه، سروستان و کوار در نهمین دوره مجلس:

"بیداری" و "تیزبینی" امام ‌خامنه‌ای ‌هجمه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس ‌نهم گفت: بیداری و تیزبینی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در برابر انواع هجمه‌های دشمن باعث شده که نقشه‌های شوم آن‌ها نقش برآب شود.

"بیداری" و "تیزبینی" امام ‌خامنه‌ای ‌هجمه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه خرامه، داریوش اسماعیلی در مراسم یادواره سرداران و شهیدان شهرستان خرامه اظهار داشت: هیچ واقعه سیاسی در سطح جهانی قابل انجام نیست مگر آنکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن مشارکت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی همان صدور انقلاب ما در جهان است که در فرمایشات و آرزوی امام خمینی(ره) بود.

اسماعیلی هدف از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و یادواره شهدا را اعلام وفاداری با حضرت امام خمینی(ره) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و افزود: اگر یک کار را با تمام وجود و توان به آن معتقد باشیم و انجام دهیم تمام آرمان‌ها و آرزوی شهدا و خواسته‌های امام راحل را انجام داده‌ایم و این چیزی جز پیروی از رهبری نیست.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد مردم را از رهبری دور و به نظام جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد کند که همگی ما به عنوان ادامه‌دهندگان راه شهدا و امام راحل وظیفه داریم اطاعت از ولی امر مسلمین جهان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

منتخب مردم شهرستان خرامه، سروستان و کوار در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این که در وصیتنامه‌های شهدا به اطاعت از رهبری تاکید شده است، ادامه داد: ما نمایندگان مجلس با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و و در راستای منویات ایشان تلاش می‌کنیم.

در ادامه فرمانده گردان کمیل کد 225 عاشورا شهرستان خرامه ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران مانند نگینی درخشان، تمام دنیا را محصور خود کرده است و قدرت‌های شیطانی برای مقابله با این تلالو به انواع تهدید، تحریم، ترور، ارعاب، کارشکنی و به انزوا کشاندن‌ها دست زده‌اند.

محمد مهدی خباز ادامه داد: بیداری و تیزبینی امام راحل، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و آحاد مردم همیشه در صحنه در برابر انواع هجمه‌های دشمن باعث شده است که نقشه‌های شوم آن‌ها نقش بر آب شود.

وی خاطرنشان کرد: بیداری اخیر کشورهای اسلامی منطقه و تاثیر آن در قیام‌های سرتاسر کشورهای دنیا مولود انقلاب اسلامی ما است و به یقین دور نیست آن روزی که این عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی تمام دنیا را درنوردد.

خباز بیان داشت: لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و جامۀ عمل پوشاندن به منویات ایشان، همان لبیک به ندای خمینی کبیر در قیام‌هایی نظیر 15 خرداد است.

فرمانده گردان کمیل کد 225 عاشورا تصریح کرد: همگی ما باید در راستای منویات مقام معظم رهبری، ادامه‌دهنده راه شهدا باشم تا بتوانیم از کشور و نظاممان پاسداری کنیم.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول