اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهدیه یزد:

امام ما را به عبای خودباوری مجهز کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر شاهدیه یزد با بیان اینکه هدف دشمن جداسازی دانشجویان از مبانی علمی، فضای اخلاقی و معنویت است، گفت: امام(ره) ما را به عبای خودباوری مجهز کرد و این خودباوری امروز در بین جوانان موج می‌زند.

امام ما را به عبای خودباوری مجهز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا ابراهیمی در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان فردوس اظهار داشت: امام خمینی(ره) به دانشگاه و دانشجویان بسیار حساس بود و امروز نیز دشمن همه هدف خود را روی دانشگاه‌ها متمرکز کرده است.

وی افزود: دشمن با اقدامات متعدد قصد جدا کردن دانشجویان از فضای اخلاقی، معنویت و مبانی علمی را دارد و برای رسیدن به این هدف خود ترور دانشمندان هسته‌ای را در پیش گرفته است.

قبل از انقلاب، دشمن هویت ایرانی را خدشه‌دار کرد

امام جمعه شاهدیه یزد تصریح کرد: امام(ره) ما را به عبای خودباوری مفتخر و با فرهنگ دینی و اسلامی هویت خودباوری را به همه مسلمانان جهان عرضه کرد.

ابراهیمی یادآور شد: ملتی که بخواهد روی پای خود بایستد و امور کشور را به دست خود اداره کند باید بیدار باشد تا بتواند در برابر استعمار و استکبار مقاومت کند.

وی گفت: نخستین ضربه‌ای که غرب در دوران قبل از انقلاب به ایران وارد کرد این بود که هویت و فرهنگ کشور را عوض و حتی خیابان‌هایی که به نام علما، فقها و دانشمندان ایرانی نامگذاری شده بود را عوض و اسم‌های غربی را جایگزین کرد.

دشمن می‌خواهد دانشگاه‌های ایران را غربی کند

امام جمعه شاهدیه یزد افزود: امروز نیز بیشترین هم و غم استعمار و استکبار این است که دوباره وضعیت دانشگاه‌های ایران را به دوران گذشته برگرداند.

ابراهیمی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در جایگاه هشتم علم جهان و در رتبه نخست علمی خاورمیانه قرار دارد و از این رو کشورهای غربی و استکبار قصد دارند تا به هر طریقی مانع پیشرفت‌های متعدد ایران اسلامی شوند.

وی یادآور شد: ترور دانشمندان هسته‌ای ایران از جمله راه‌های دشمن برای جلوگیری از پیشرفت علمی ایران است چرا که علم و تکنولوژی دانشمندان ایرانی دشمن را حیرت‌زده و نگران کرده است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول