اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب تاکید کرد

ضرورت تبیین آرمان‌های امام راحل برای نسل جوان

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب گفت: تبیین بیانات و آرمان‌های امام راحل(ره) برای نسل امروز یک امر لازم و ضروری است.

ضرورت تبیین آرمان‌های امام راحل برای نسل جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، صبح امروز در بیست و سومین سالگرد فراق بنیانگذار جمهوری اسلامی و همزمان با 15 خرداد، قشرهای مختلف مردم بناب با حضور چشمگیر در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره امام خویش و شهدای 15 خرداد 42 بار دیگر وفاداری عمیق خود را به راه و مکتب روح خدا، خمینی‌ کبیر نشان داده و ضمن تجدید‌ میثاق با آن یار سفر کرده پیوند ناگسستنی خویش را با آرمان‌های انقلاب و شهدا اعلام کردند.

در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان ادارات و نهادها، طلاب، روحانیون، دانشگاهیان، فرهنگیان، اصناف، خانواده‌های ایثارگران و جانبازان و همچنین قشرهای مختلف مردم در مصلای اعظم شهرستان بناب برگزار شد، مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب طی سخنانی ضمن عرض تسلیت بیست و سومین سالگرد ارتحال جانگداز امام راحل(ره) گفت: بعد از گذشت 23 سال از ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، عشق به امام‌خمینی(ره) و راه و اندیشه آن بزرگوار افزون‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام شیخ مجید باقری‌بنابی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی امام راحل(ره)، ایشان را احیاگر اسلام دانست و افزود: ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی حضرت امام باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین اظهار کرد: تبیین بیانات و آرمان‌های امام راحل(ره) برای نسل امروز یک امر لازم و ضروری است.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب رهبر معظم انقلاب را بهترین جانشین برای امام راحل(ره) دانست و تأکید کرد: مقام معظم رهبری انصافاً توانستند ادامه‌دهنده راه امام راحل(ره) باشند.

وی گفت: غم از دست دادن امام راحل برای مردم ایران بسیار سخت بود، اما در آن شرایط سخت خبرگان رهبری، انتخابی به‌جا و مدبرانه انجام دادند که همانا انتخاب مقام معظم رهبری بود که همه نگاه‌ها این انتخاب را تحسین کردند.

باقری‌بنابی، عشق به وطن و دفاع از عزت و کرامت همچنین استقلال را از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در سه دهه پیش خواند و افزود: امام‌خمینی(ره) در همه امور زندگانی خویش رضایت خداوند را مدنظر داشت و با توجه به امور الهی و معنوی به اهدافی که دیگران از رسیدن به آنها ناتوان بودند را محقق کردند.

در ادامه مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام‌خمینی(ره)، مردم شهرستان بناب در فراق رهبر کبیر انقلاب اسلامی به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول