اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان:

سخنان امام در صدور انقلاب تعبیر شد/ الگوی ترسیمی ایران پیروی می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امروز سخنان امام در صدور انقلاب تعبیر شده است و الگوی ترسیمی ایران در جهان پیروی می‏شود.

سخنان امام در صدور انقلاب تعبیر شد/ الگوی ترسیمی ایران پیروی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد جوادالائمه(ع) شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت میلاد امام جواد(ع) و تسلیت ارتحال بنیان‏گذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امام خمینی(ره) درس استقلال را به جوامع مستضعف عالم آموخت و این یکی از مهم‏ترین برنامه‏های امام در طول عمر شریفشان بود.

وی با اشاره به افکار بلند امام در زمینه‏های مختلف افزود: امام راحل عظیم‏الشأن در دوران عمر شریف خویش همیشه بر این نکته برای ملت تأکید داشتند که دشمنان از وحدت و استقلال شما هراس دارند، پس باید تلاش کنید و اینها را در جامعه تقویت کنید.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در ادامه سخنان خود با اشاره به استقلال به دست آمده در انقلاب اسلامی گفت: این استقلال باعث شد که ما اکنون به پیشرفت‏های مختلفی در زمینه‏های علمی، فناوری و سیاسی در جهان دست یابیم و اینها همه مرهون نفس قدسی امام و تأکید ایشان بر استقلال در تمام جهات است.

رعایتی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر حفظ دستاوردها و آرمان‏های بلند امام راحل گفت: نسل امروز جامعه ما مانند نسل نخست انقلاب که امام را درک کردند، بر عقاید و آرای امام پایبند هستند.

وی تصریح کرد: امام و رهنمودهای ایشان منحصر به زمان و مکان خاصی نبوده و نیست و جوانان امروز با توجه به همان توصیه‏ها و درس‏های امام و با اقتدا به نایب ایشان، برای سربلندی انقلاب اسلامی از کوششی فروگذار نخواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به انقلاب‏های منطقه گفت: انقلاب‏های منطقه حاصل بیداری انقلاب اسلامی ایران به دست امام است.

وی بیان کرد: سخنان امام در صدور انقلاب اکنون تعبیر شده و می‏توانیم در سراسر دنیا شاهد این موضوع باشیم و بر خود ببالیم در کشوری زندگی می‏کنیم که رهبری آن الگویی برای جهانیان در استقلال و آزادی ترسیم کرد و اکنون آنها با این نقشه راه، به جلو می‏روند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به تبعیت از رهبری انقلاب گفت: اکنون نیز رهبر معظم انقلاب دنباله‏روی مکتب و فرهنگ الهی امام راحل هستند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: ما اگر خود را مطیع امام می‏دانیم، باید از رهبر معظم انقلاب تبعیت و راه ایشان را دنبال کنیم، چرا که به حتم، ایشان خلف صالح امام راحل و دنباله‏روی ایشان هستند.

این مراسم به همت ستاد ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان شاهرود و همکاری پایگاه بسیج امام جواد(ع) سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول