اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انار:

امام الگوی حاکمیت اسلامی را به جهان معرفی کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: حضرت امام خمینی (ره) با احیای تفکر اسلامی و تشکیل الگویی از حاکمیت اسلامی راهی جدید و مطابق با فطرت بشریت را پیش پای همه گذاشتند.

امام الگوی حاکمیت اسلامی را به جهان معرفی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، مجید اعتمادی در جمع کشاورزان شهرستان انار اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) مصداق کم‌نظیری برای حاکمیت ولایت فقیه است که با هر نوع دیکتاتوری مبارزه کرده و هیچ‌گاه حاکمیت پادشاهی را نپذیرفتند و تا سرنگونی رژیم پهلوی پیش رفتند.

وی افزود: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب نیز با تدبیر و با مدیریت بی‌نظیر خواست مردم را تحقق بخشیدند و نگذاشتند چپ‌روها و راست‌روها حاکمیت‌های کمونیستی و امپریالیستی را به شکل دیگری بر جامعه اسلامی ایران تحمیل کنند.

اعتمادی بیان داشت: امام (ره) حتی با مسئولانی که تحت عناوین مقدس قصد داشتند نوعی حاکمیت را بر مردم ایجاد کنند که نقش ملت در آن کمرنگ باشد را نپذیرفتند و جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد را مطرح کردند که در این راه جمعی از همراهان حضرت امام از ایشان جدا شدند و در نهایت به دامن شیطان افتادند و در واقع توان همراهی با انقلاب و امام (ره) را از دست دادند، زیرا امام با همه شرایط جهانی الگویی از اسلام را به نمایش گذاشته بودند که هر فردی زندگی ایشان را می‌دید به حقانیت جمهوری اسلامی واقف می‌شد.

فرماندار شهرستان انار گفت: حضرت امام (ره) نشان دادند که اسلام دینی جهانی و مربوط به همه زمان‌ها است و استقلال و آزادی فردی و جمعی را برای ملت‌ها به ارمغان می‌آورد.

اعتمادی عنوان کرد: امیدواری امام به ملت‌های جهان بود و همواره با مردمان جهان سخن می‌گفتند و توانمندی‌های آنان را گوشزد می‌کردند و گاهی هم که با سران کشورها صحبت یا مکاتبه‌ای داشتند، آنها را نصیحت می‌فرمودند.

وی اظهار داشت: حضرت امام با احیای تفکر اسلامی و تشکیل الگویی از حاکمیت اسلامی راهی جدید و مطابق با فطرت بشریت را پیش پای همه گذاشتند که هر ملتی که بخواهد از بردگی نجات پیدا کند با استفاده از این نمونه به نتیجه می‌رسد.

فرماندار شهرستان انار اعتقاد راسخ به اسلام، توحید، نبوت، معاد، امامت و عدالت، خسته نشدن از مبارزه در هر شرایط، توجه به همه احکام اسلامی در زندگی جمعی و فردی، کوتاه نیامدن از اصول، ایجاد وحدت بین مسلمانان، نفی هرگونه وابستگی به استکبار و رعایت اخلاق اسلامی را از جمله ویژگی های امام خمینی (ره) برشمرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول