اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

امام خمینی نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: امام خمینی توانست نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران ایجاد کند.

امام خمینی نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی اظهار کرد: شاید قرون متمادی بود که انسان به زندگی تحت ظلم و جور عادت کرده و کسی نتوانسته بود حتی یک حرکت عظیم و سهمگین برابر ظلم ظالمان و ستم ستمگران به راه بیندازد.

وی افزود: امام خمینی(ره) تاریخ را یک برش بزرگ زد تا در سایه این حرکت، شراره آتش ظلم و ستم به سردی و افول گراید و بیداری مستضعفان و محرومان که به وسیله آن شکل گرفت، در نوع اعتقادی و الهی آن در تاریخ بی‏نظیر بود.

فرماندار شهرستان دماوند بیان داشت: شاید حرکت‏هایی در سده‏های اخیر تحت این عناوین شکل گرفته بود، اما چون اتکای آن به ایمان و اعتقادات نبود، هرگز راه به سعادت و پیروزی نوع بشر نبرد ولی حرکتی که امام با توکل بر خدا و نیروی لایزال ایمان آغاز کرد، انفجاری از نور بود که شعاع آن دل تاریخ و اعماق وجود محرومان و مستضعفان را درنوردید.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: امام حکومت صالحان را به ارمغان آورد و امروز ثمره این حرکت بزرگ در خیزش‏های اسلامی در اقصی نقاط عالم به چشم می‏خورد.

وی تصریح کرد: گرچه ارتحال امام بارقه امید را در دل مستکبران ایجاد کرد و آنها خوشحال شدند که خورشید بزرگ اسلام و انقلاب غروب کرد، اما هم‏زمان خورشید دیگری در افق سرزمین ولایت طلوع کرد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: امروز نظاره‏گر هستیم که چگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی، مستکبران و ظالمان را دچار استیصال و ناامیدی کامل کرده است.

قاسمی‏فرزاد با اشاره به انتخاب شایسته حضرت آیت‏الله العظمی امام خامنه‏ای به رهبری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: خمینی دیگری سکان هدایت این کشتی را در دست گرفته و تا او هست و به نیروی لایزال الهی متکی است، به قیام عظیم امام راحل خدشه‏ای وارد نخواهد شد و این انقلاب در مسیر اصلی خود قرار خواهد داشت.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: امروز که 23 سالی که از ارتحال امام عظیم‏الشأن می‏گذرد، شاهد هستیم که انقلاب و مردم به طراوت و شادابی سال 57 در صحنه هستند.

قاسمی‏فرزاد افزود: این مهم فقط در سایه وحدت، ایمان، اعتقاد و پیروی از رهبری فقیهی صالح، عالم، حکیم و فرزانه یعنی حضرت آیت‏الله العظمی امام خامنه‏ای محقق شده است.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول