اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) البرز:

65 هزار زائر امام (ره) میهمان البرز بودند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان البرز گفت: بیش از 65 هزار زائر حرم مطهر برای حضور در مراسم سوگواری ارتحال امام (ره) میهمان مردم ولایی البرز بودند.

65 هزار زائر امام (ره) میهمان البرز بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی بعد از ظهر امروز در حاشیه ورود یک کاروان بزرگ عزاداری از استان آذربایجان غربی به البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و با توجه به استقبال بسیار زیاد مردم برای شرکت در مراسم ارتحال، امسال بیشترین تعداد از شهروندان البرزی در مراسم چهاردهم خرداد شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: ستاد ارتحال در سال جاری 2 هدف کلی را در دستور کار داشت که یکی برنامه‌ریزی برای اعزام 47 هزار البرزی به مراسم سوگواری در حرم مطهر و همچنین اسکان و پذیرایی از 65 هزار زائر میهمان استان البرز بود.

65 هزار زائر از استان‌های مختلف میهمان البرز بودند

رئیس ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان البرز در پاسخ به این پرسش که امسال چه تعداد از زائران امام (ره) وارد استان البرز شدند، گفت: با توجه به اینکه البرز نقطه اتصال چندین استان شمالی، شمال غربی و غربی کشور به پایتخت محسوب می‌شود، تعداد زیادی از زائران امام (ره) از این استان برای رسیدن به حرم مطهر استفاده می‌کنند.

افضلی افزود: بر اساس آمارهای موجود امسال بیش از 65 هزار زائر از استان‌های مختلف شمالی و شمال غربی مانند آذربایجان و گیلان میهمان مردم ولایی استان البرز بودند.

وی تصریح کرد: تا این لحظه برنامه‌های اسکان و پذیرایی از این عزیزان و همچنین حفظ امنیت و بهداشت و سلامت آنها با بهترین شکل انجام شده است.

صبح فردا همه زائران استان البرز را ترک می‌کنند

رئیس ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان البرز یادآور شد: تاکنون برخی از کاروان‌ها استان البرز را ترک کرده و دیگر زائران در مراکز از پیش تعیین شده در شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و کرج اسکان یافته‌اند.

افضلی افزود: بر اساس این برنامه پس از اذان صبح روز یکشنبه چهاردهم خرداد تمام زائران و کاروان‌های سوگواری استان البرز را به قصد رسیدن به حرم مطهر امام خمینی (ره) ترک خواهند کرد.

وی متذکر شد: البته برنامه‌های ما با خروج این عزیزان از استان به تمام نرسیده و باید خود را آماده خدمت به آنها در زمان بازگشت به استان‌های خود کنیم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول